Jump to content

Lumpen....

Zack
 Share

Recommended Posts

Men vad är det då för kul med det? Jag ska fan göra lumpen bara för att återinföra tvålslagningen! :P

Hehe, nää men om du sett en enda amerikansk krigsfilm vet du att dom mobbar folk i lumpen och är allmänt psykade, elaka furier och officerare finns också :P .. Om vi bortser från Bill murrays mästerverk så är lumpen ett helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 197
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv ska jag mönstra nästa månad.

Jag vill halvt som halvt göra lumpen, skulle vara en kul erfarenhet men jag tror det skulle bli jobbigt. Får se om jag blir intagen. De tar som sagt bara in runt 10 000 personer på 50 000 ansökande.

Mönstringen är obligatorisk, så går man inte på den så hamnar man i fängelse.

Detsamma gäller lumpen, de kan ta in folk som inte har superkondition eller superstyrka. Blir man inkallad så måste man göra lumpen och man kommer inte ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv ska jag mönstra nästa månad.

Jag vill halvt som halvt göra lumpen, skulle vara en kul erfarenhet men jag tror det skulle bli jobbigt. Får se om jag blir intagen. De tar som sagt bara in runt 10 000 personer på 50 000 ansökande.

Mönstringen är obligatorisk, så går man inte på den så hamnar man i fängelse.

Detsamma gäller lumpen, de kan ta in folk som inte har superkondition eller superstyrka. Blir man inkallad så måste man göra lumpen och man kommer inte ifrån.

jag sitter hellre i fängelse i 6 months :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju såhär, dom som är 30-45 nu, hade ju inga datorer, TV (som vi) och sån't.

Vi blir helt enkelt för lat pga av denna roliga manick alla sitter framför.

När dom var 14-16 var det lika roligt att spela fotboll som det är och spela WoW nu. Ingen av dom då tänkte "Tänk dig hur verkligt spelen kommer bli om 20 år."

Nu tänker vi när vi ser Doom3 (t.ex) "fyfan va overkligt, bla bla bla."

Våra föräldrars verkligaste spel var t.ex patians när dom levde nu. Nu tror ni jag är moraltant eller något, men vi rör oss för lite..

Sverige = Wanna Be USA.

-----------

Nu Menar jag inte att _ni_ bara sitter vid datorn, medans jag tränar och allt.

Nej, det finns folk som gör både och, och dom tycker det nog kommer bli roligt med lumpen, eftersom dom har kondition och ORKAR göra det.

Jag är 1.60, väger typ 60. Vill endå göra lumpen. Inte för att skjuta, utan för att få bättre kondition och kunna bli smalare.

Peace out. :ermm:

Vart jobbigt och skriva eftersom jag lyssnar på badger badger badger samtidigt. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Jag gör lumpen på ett villkor.. att de enda jag behöver göra är att lära mig att handskas med de olika vapnen...:o

Liksom.. orka träna sig fysikt.. skulle bli knäckt efter en dag :huh:

Jag gör då fan inte Lumpen för att få latja med litet vapen.

Jag gör det för att det verkar roligt att få hoppa fallskärm eller bygga tält.

Om ni endast vill skjuta med vapen platsar ni inte i armen. Dom vill inte ha några Rambos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sorgligt att folk ser lumpen som ett mandomsprov. Det är också sorgligt att folk har inställningen "jag måste försvara mitt land ffs!!111".

Kan inte hålla mig. Harald vill säga något... ;)

Harald säger: Svenskar ska väl för fan inte behöva lumpa sig? När det blir krig har vi ju äntligen användning av muslimer, latinamerikaner, balter, judar och turkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk kanske vill försvara sitt land om det händer något, men FFS: det går ju fan inte att försvara ett land som inte behöver försvaras, sådana känslorväcks då isåfall.

Beatrice den ingivna NK kärringen som ihärdigt går på alla anti krigsdemonstartioner och skriker "när när när?" "nu nu" med sin hesa solariums solbrända rökar röst säger följande: "Gör militären mångkulturell, sparka 50% av officerna och byt ut dom mot machmuts"

FOrtfarande sjukt trött!

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor