Jump to content

Lumpen....

Zack
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 197
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

[Motsättning mot Darkjak]SÅ om man inte är uthållig stark och bra konsition etc så är man inte man? Man är väll som man är född? Sen har inte alla samma förutsättningar vissa kanske har blivit feta andra jätte smala. Sen finns det nog dom som har goda förutsättningar t ex; idrottsmän/kvinnor, människor som lever ett sund liv överhuvudtaget.[/Motsättning mot Darkjak]

Sen finns det fördelar med försvaret och lumpen. Bland annat OM det händer nåt eller det blir anarki eller nåt så finns försvaret där. Och allt med lumpen är inte "lära sej skjuta så man kan döda massa ondskefulla människor" det är radio, det är medicin och massa annat än vapen även ifall vapen spelar en stor roll.

Nu kanske jag inte har nån aning om vad jag snackar om. Det kanske stämmer vad vet jag men jag tycker det låter bra och jag TROR det är såhär.

EDIT: Jag vill inte göra lumpen så ni vet.

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ebeeto is back! Ni har saknat mig! Jag vet det nog! Hur mycket ni än vägrar erkänna det!

Jag ska inte göra lumpen. Jag har tusen anledningar, men först och främst så handlar det om det faktum att krig är dåligt. Jag vill inte ha någonting med krig att göra. I lumpen lär man sig att döda, vilket är kasst. Värderingarna som öses över de som medverkar i lumpen är sjuka. Och manligheten? Borde man inte förlora den lilla manlighet man har kvar då man tvingas sova i en grön sovsäck under en gran tillsammans med 15 andra män och flåsa varandra i röven för att hålla värmen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska inte göra lumpen. Att lära sig att döda är inget jag tycker är coolt eller nåt man måste göra för Sverige. Jag sitter hellre i fängelse än att gå ut och lära mig hur jag ska kunna skada eller mörda en annan människa på bästa möjliga sätt.

du snodde orden från min mun ^_^

men ändå, bara o ta ett vapen, sikta mot huvvet o trycka av, så behöver inte göra lumpen för o lära mig det :):rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor