Korven Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vette fan asså kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) [Motsättning mot Darkjak]SÅ om man inte är uthållig stark och bra konsition etc så är man inte man? Man är väll som man är född? Sen har inte alla samma förutsättningar vissa kanske har blivit feta andra jätte smala. Sen finns det nog dom som har goda förutsättningar t ex; idrottsmän/kvinnor, människor som lever ett sund liv överhuvudtaget.[/Motsättning mot Darkjak] Sen finns det fördelar med försvaret och lumpen. Bland annat OM det händer nåt eller det blir anarki eller nåt så finns försvaret där. Och allt med lumpen är inte "lära sej skjuta så man kan döda massa ondskefulla människor" det är radio, det är medicin och massa annat än vapen även ifall vapen spelar en stor roll. Nu kanske jag inte har nån aning om vad jag snackar om. Det kanske stämmer vad vet jag men jag tycker det låter bra och jag TROR det är såhär. EDIT: Jag vill inte göra lumpen så ni vet. Redigerad 22 december, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Lumpen... jag bryr mig inte. Blir jag inkallad och får göra lumpen så gör jag det, men om inte så blir jag inte superdeppig och försöker skjuta kungen med en ärtpistol. Tar det som det kommer helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Håller med Topp3! Blir jag inkallad så sticker jag dit, om inte, Vem faan bryr sig? Redigerad 22 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Håller med Topp3! Blir jag inkallad så sticker jag dit, om inte, Vem faan bryr sig? Blir jag inkallad så rättar jag till visa fel i mitt pass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag ska klart göra lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag tycker att det är sexigt med killar som vägrar lumpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag tycker att det är sexigt med killar som vägrar lumpen... lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 lol? Kanske, kanske...eller lol Du måste lära dig symboliken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag tycker att det är sexigt med killar som vägrar lumpen... hahaha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 kan man göra lumpen om man har nedsatt syn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 kan man göra lumpen om man har nedsatt syn? Det beror på hur mycket synen är nedsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 mer än -1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Jag har mycket viktigare saker än "lumpen" för mig om 10 år! Och det är en lögn.. (lögn) Redigerad 22 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag tycker att det är sexigt med killar som vägrar lumpen... jag vägrar, jag vägrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ebeeto is back! Ni har saknat mig! Jag vet det nog! Hur mycket ni än vägrar erkänna det! Jag ska inte göra lumpen. Jag har tusen anledningar, men först och främst så handlar det om det faktum att krig är dåligt. Jag vill inte ha någonting med krig att göra. I lumpen lär man sig att döda, vilket är kasst. Värderingarna som öses över de som medverkar i lumpen är sjuka. Och manligheten? Borde man inte förlora den lilla manlighet man har kvar då man tvingas sova i en grön sovsäck under en gran tillsammans med 15 andra män och flåsa varandra i röven för att hålla värmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jag vägrar, jag vägrar ha ha ha själv vägrar jag med. palla vara ute när man kan vara inne (och nej, jag är inte tjock! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Nope, jag tänker inte gå lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag ska inte göra lumpen. Att lära sig att döda är inget jag tycker är coolt eller nåt man måste göra för Sverige. Jag sitter hellre i fängelse än att gå ut och lära mig hur jag ska kunna skada eller mörda en annan människa på bästa möjliga sätt. du snodde orden från min mun men ändå, bara o ta ett vapen, sikta mot huvvet o trycka av, så behöver inte göra lumpen för o lära mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Lumpen är slaveri och min manlighet består av min snopp och inget annat Redigerad 23 december, 2004 av superduPer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts