Zack Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hur många av er forumiter ska göra lumpen? Jag ska inte göra lumpen. Att lära sig att döda är inget jag tycker är coolt eller nåt man måste göra för Sverige. Jag sitter hellre i fängelse än att gå ut och lära mig hur jag ska kunna skada eller mörda en annan människa på bästa möjliga sätt. Min kusin(6år): Varför ska man kriga när man kan vara vänner och ge varandra presenter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag kommer få "mission failed" i hälsotestet, så för mig spelar det ingen roll. Vill iofs inte göra lumpen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Tycker det är grymt onödigt och kommer naturligtvis inte göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ska verkligen inte göra den!!! Verkar tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Nej. Jag vill inte, som folk sagt bli lärd att mörda. Jag klarar mig utan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Nja, kanske om jag kommer igenom med min kondition... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jupp, om det finns möjlighet för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jag kommer ibnte göra det flr : 1 : har astma 2 : orka krig och skit 3 : finner inget roligt av att förlora 9 månader eller vad det är av mitt liv för att lära hur man mördar någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ja jag kommer göra lumpen.... @alla er som tror att man gör det för att lära sig mörda... inte fan äre därför..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 det handlar om att försvara moder Sverige Nä, men jag har skit kondition, är jävligt svag etc. Tror inte jag klarar av lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 det handlar om att försvara moder Sverige Nä, men jag har skit kondition, är jävligt svag etc. Tror inte jag klarar av lumpen. men det är ju därför man gör den, så man blir stor å stark!!! ... för så svag äru väll inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Samma som dem flesta jag tänker inte göra lumpen av anledningarnaDålig konditionsvagSäkert nåt mer men jag kommer inte ihågOch okej förlåt grötis man lär sej döda... Sak samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ja jag kommer göra lumpen.... @alla er som tror att man gör det för att lära sig mörda... inte fan äre därför..... nähä vad handlar den om då? varför har dom vapen då? För att försvara sverige säger ni. vafan ska vi försvara oss mot ? Sven borgling ? nej just det. och man kan försvara sig på andra sätt änn just våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag ska göra lumpen. Inte för att lära mig hur man dödar någon utan för att det är en kul grej. Man får en massa nya polare och man får extra meriter på sin jobbansökan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 orka göra lumpen. kuta runt i skogen i 745618365798 ´minus grader och skjuta med nåt skit som bara smattrar och inget händer. leka krig kan jag göra på min tomt hemma och slippa sova ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag ska göra lumpen. Inte för att lära mig hur man dödar någon utan för att det är en kul grej. Man får en massa nya polare och man får extra meriter på sin jobbansökan. Ja! Håller med. Om man har gjort lumpen är det lättare att få arbete. Och så får man många nya vänner, och tränar upp sig och blir starkare. Dessutom är det bevis på att man är en tvättäkta man, om man klarar sig in i, och igenom lumpen. Jag är för försvaret, och om nåt svin försöker ta över Sverige, ska jag försvara landet. Om landet besegras tar jag min bössa och blir rebell, som morfar! idag behövs inte försvaret, men om tio år kan läget förändrats, och då vill jag veta hur jag ska bära mig åt för att överleva, och kanske ta kål på några invaderarsvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 nähä vad handlar den om då? varför har dom vapen då? För att försvara sverige säger ni. vafan ska vi försvara oss mot ? Sven borgling ? nej just det. och man kan försvara sig på andra sätt änn just våld. Det handlar inte om Sverige !!!! Sverige är inte hotat. utan det handlar att försvara vår fina kontinent (Europa) mot terrorism. Jag tänker då fan inte sitta och vänta på att någon jävel krachar in i mitt hus med nått jävla flygplan !!!!! Jag vill kunna försvara mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag ska göra lumpen. Inte för att lära mig hur man dödar någon utan för att det är en kul grej. Man får en massa nya polare och man får extra meriter på sin jobbansökan. yup samma här, å så tror ja de flesta tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Det handlar inte om Sverige !!!! Sverige är inte hotat. utan det handlar att försvara vår fina kontinent (Europa) mot terrorism. lite offtopic: det där med terrorism är bara något som bush har smällt i alla. han pekade ju ut några somalier för något år sedan att dom var terrorister och sen sa han ops dom va visst inte terrorister. sen pekade han ut några andra o bla bla. ska inte gör lumpen. min syrras pojkvän har berättat massa otrevliga historier om te.x någon som bajsa i någon annans matskål osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts