Jump to content

Lumpen....

Zack
 Share

Recommended Posts

Hur många av er forumiter ska göra lumpen?

Jag ska inte göra lumpen. Att lära sig att döda är inget jag tycker är coolt eller nåt man måste göra för Sverige. Jag sitter hellre i fängelse än att gå ut och lära mig hur jag ska kunna skada eller mörda en annan människa på bästa möjliga sätt.

Min kusin(6år): Varför ska man kriga när man kan vara vänner och ge varandra presenter? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 197
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja jag kommer göra lumpen....

@alla er som tror att man gör det för att lära sig mörda... inte fan äre därför.....

nähä vad handlar den om då?

varför har dom vapen då?

För att försvara sverige säger ni.

vafan ska vi försvara oss mot ?

Sven borgling ?

nej just det.

och man kan försvara sig på andra sätt änn just våld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska göra lumpen. Inte för att lära mig hur man dödar någon utan för att det är en kul grej. Man får en massa nya polare och man får extra meriter på sin jobbansökan. ;P

Ja!

Håller med.

Om man har gjort lumpen är det lättare att få arbete.

Och så får man många nya vänner, och tränar upp sig och blir starkare. Dessutom är det bevis på att man är en tvättäkta man, om man klarar sig in i, och igenom lumpen.

Jag är för försvaret, och om nåt svin försöker ta över Sverige, ska jag försvara landet. Om landet besegras tar jag min bössa och blir rebell, som morfar! idag behövs inte försvaret, men om tio år kan läget förändrats, och då vill jag veta hur jag ska bära mig åt för att överleva, och kanske ta kål på några invaderarsvin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nähä vad handlar den om då?

varför har dom vapen då?

För att försvara sverige säger ni.

vafan ska vi försvara oss mot ?

Sven borgling ?

nej just det.

och man kan försvara sig på andra sätt änn just våld.

Det handlar inte om Sverige !!!! Sverige är inte hotat. utan det handlar att försvara vår fina kontinent (Europa) mot terrorism. Jag tänker då fan inte sitta och vänta på att någon jävel krachar in i mitt hus med nått jävla flygplan !!!!!

Jag vill kunna försvara mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det handlar inte om Sverige !!!! Sverige är inte hotat. utan det handlar att försvara vår fina kontinent (Europa) mot terrorism.

lite offtopic: det där med terrorism är bara något som bush har smällt i alla. han pekade ju ut några somalier för något år sedan att dom var terrorister och sen sa han ops dom va visst inte terrorister. sen pekade han ut några andra o bla bla.

ska inte gör lumpen. min syrras pojkvän har berättat massa otrevliga historier om te.x någon som bajsa i någon annans matskål osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor