Terrorysta Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Åk till amu-nation i SF och på andra sidan gatan går en pjäs med namnet "The wizard of ass". Många av er ar säkert sett detta, men för er som inte har det gå och ta en titt. Passar perfekt in i området om ni förstår vad jag menar Jag har också en fråga: Hur ska man egentligen göra för att kunna träna igen nu när man har klarat spelet!? jag är tjock som fan och börjar tröttna på det. Jag har inte lyckats hitta något i nån annan tråd. Har testat byta kläder men det funkar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 tryck på användbara länkar och så står d gymbyggen eller något liknande. Gör som d står där efter d så kan du träna igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 tryck in muscle koden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 NEEEJ gö inte det!!! ta en cykel istället och cykla runt SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag hittar inte den där "pjäsen" ska den ligga mittemot Ammo Nation i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hm har inte möjlighet att kolla just nu men jag tror den ska ligga på samma gata iaf. Kolla runt i området så kommer du se den skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men vad menar du med "pjäs" är det en slags teater/uppträdande? Eller är det en uteliggare/pjäs? heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Teatern ligger strax bakom amunation. Det är inget speciellt med den. Inte vad jag kan förstå i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nej, nej det är inget speciellt med den utan det är bara det att den pjäsen "passar bra i det området" om du förstår vad jag menar...om inte så kan jag eller någon annan förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts