GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har själv prövat denna glitch och jag tycker den är rolig för att jag gillar att ta över områden. Men när man ska ta över det hittar man inga gäng medlemmar att döda så det är väldigt svårt att ens få ett krig. En annan tråkig sak är att gängmedlemmarna oftas bara nvänder Basebollträn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har själv prövat denna glitch och jag tycker den är rolig för att jag gillar att ta över områden. Men när man ska ta över det hittar man inga gäng medlemmar att döda så det är väldigt svårt att ens få ett krig. En annan tråkig sak är att gängmedlemmarna oftas bara nvänder Basebollträn Ta med några av dinna kompisar och åk runt lite. då hittar man nästan alltid någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts