LuNk4n Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Med extra gängområden. (Jävla stavfel!) För några veckor sedan kom det fram att man kan utöka gängområdena, så de täcker i princip hela kartan. Frågan är, till er som gjort detta, har ni stött på några problem på grund av detta? Att spelet börjar bete sig konstigt. Buggar som tidigare inte visat sig etc. Jag har ordnat fram dessa nya områden, men frågan är ifall jag skall fortsätta som vanligt utan dem, eller helt enkel köra på med de extra områdena. En sak jag upptäckt är att spelet laggar mer nu än förut. Fast detta behöver ju inte bero på glitchen. Tacksam för svar! Redigerad 22 december, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag kanske tänker trögt, men vad var frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag kanske tänker trögt, men vad var frågan? Leta upp frågetecknet och läs meningen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Det var jag som startade en topic om jusst detta. Det positiva med det hela är att man kan ha sina gängmedlemmar överallt på kartan, nya knarklangare kan ses i SF (har en cobra på ryggen) och så kan vissa bilar från LS hittas överallt i SA. Det negativa är att vissa områden är otroligt svåra att ta över. Vissa ligger även i landsbyggdens majs (?) fällt, där chansen att hitta en eller flera gängmedlemmar är minimal... OBS: Åter en negativ sak är att med mer områden så minskar ens % för spelet (osäker om detta). Så utan ett antal områden (tex dem man knappt kan ta över) så kan man som sagt inte få 100%... Redigerad 22 december, 2004 av Tribal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ibland så hamnar fienden på vatten botten så de går inte att döda eller hamnar de under marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Finns det inget sätt att "lura" dit gängmedlemmar då? Till de som inte förstår frågan: Finns det några risker med gäng-glitchen? Börjar spelet lagga, är spelet mer benäget att hänga sig? Tillkommer flera bugger och så vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Finns det inget sätt att "lura" dit gängmedlemmar då? Till de som inte förstår frågan: Finns det några risker med gäng-glitchen? Börjar spelet lagga, är spelet mer benäget att hänga sig? Tillkommer flera bugger och så vidare... Den enda risken är att chansen för att få 100% minskar då man måste ha alla områden (jag tror det iallafall)... edit: Man kan ju tex sticka till ett område med 3-4 st gängmedlemmar och lura det dem till det önskade området. Så gjorde jag för att få LS´s flygplats (dvs inne i den)... Redigerad 22 december, 2004 av Tribal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 för att få 100% behöver man inte ta över alla gängområden. har använt den glitchen , och den påverkar spelet negativt tror ja, det blir mer buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 edit: Man kan ju tex sticka till ett område med 3-4 st gängmedlemmar och lura det dem till det önskade området. Så gjorde jag för att få LS´s flygplats (dvs inne i den)... Hur gjorde du för att lura dit dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Jag hittade några gängmedlemmar en aning nord om flyglatsen (vid ingångarna)... edit: Och lurade dem till mitt önskade gängområde och matade jävlarna med bly ... Redigerad 22 december, 2004 av Tribal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 för att få 100% behöver man inte ta över alla gängområden. har använt den glitchen , och den påverkar spelet negativt tror ja, det blir mer buggar. Jag har inte råkat ut får någon bugg pga gängmedlemms glitchen. Om inte biljard glitchen (har bara spelat biljard 1 gång). Men har du fått en bugg för just glitchen? Isånnafall vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 har inte råkat utt för någon bugg för utom när en gäng medlem fastnade i ett hörn inget mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hur gjorde du för att lura dit dom då? Han gick väl till ett motstånds gäng och skjöt mot dom. Sen småjoggade han väl till det området så att dom följde efter. Sedan..PANG PANG PANG, gängkrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Och åter en positiv med glitchen (positiv och positiv jag tycker det iallafall) är att om man skulle ha det svårt att se vissa områden på kartan (tex vagos väldigt svaga gula färg, som knappt kan ses på vissa ställen) så byter färgen på texten som kommer upp när man kommer till en ny stadsdel, som tex Doherty m.m. Så om du skulle gå till kanske grove street som är grönt så blir stads texten nedan också grön (hoppas att ni förstår vad jag menar). Jag anser detta bra iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 har inte hänt nåt för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Någon som kan rapportera något mer bra/dålig med buggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Någon som kan rapportera något mer bra/dålig med buggen? Det är väl antagligen ingenting mer eftersom ingen har skrivit på 8 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hur gjorde du för att lura dit dom då? Men det är ju först lätt att ta över områden utan gängmedlemar! Jag har 100% på SA och jag har tagit över alla områden utom 4 (Inklusive Glitchområdena) så man behöver bara hitta lite ballas, vagos eller nåt annat gäng för att det ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hur får man fram den här glitchen, trodde att de berodde på musklena först men nu har inget hänt. Vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hur får man fram den här glitchen, trodde att de berodde på musklena först men nu har inget hänt. Vad gör man? Du måste åka skitlångt utanför kartan och sedan dränka dig själv. Då kommer det fram lite flera områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts