Commiebastard Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag äger en svart keps som är ganska snygg. Där det står San Andreas med vit text. Jag gick ut med kepsen på stan och då blev små ungar lite impade vilket va lite pinsamt men sen när jag gick till en hårdrockspub så fick jag ganska bra respons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag har inget =/... Kanske ska köpa en tshirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cola Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag har inget =/... Kanske ska köpa en tshirt. har tshirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 har tshirt tänkte köpa den svarta t-shirten men köpte inget alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 den vita sa-t-shirten man kunde köpa på gtasajten, men t-shirten går nästan ner till knäna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ska köpa kepps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vote: Äger SA-pryl jag har en vit t-shirt med svart text där det står San Andreas... men jag vill ehldre ha en svart med vit text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 har keps ALLA I SKOLAN BARA OO MY GOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Äger en San Andreas T-shirt som jag gjorde själv men det kanske inte räknas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det är intressant att se vilka som äger och inte äger prylar här.. Många av "stammisarna" verkar inte äga GTA - SA prylar/kläder eller så är de bara tysta av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 men är inte Gta:sa en gta pryl då? (Skivan och förpackningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts