Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vad har hänt med Funnylinn ? har Carolus slågit han ? haha Göd Jöl ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Det heter slagit honom... Men det är ju jul, så jag förlåter dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) God Jul på er, specciellt till Funnylin som får fira jul på sjukhuset i år Jo det tycks inte bättre, dom inkompetenta "yrkesmördarna" du beställde kunde uppenbarligen inte slutföra sitt arbete. Jag spottar på dom i motvind! God...ehh...nej jag kan inte säga det, tyvärr. Edit: Beroende på att jag inte gillar julen och att jag inte tror på den! Redigerad 23 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 GOOOOOD JUUUULLLL! Imorrn är julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 God Jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 GOD JUL! IMORN SÅ SKA JAG SLITA UPP MINA JULKLAPPA! (sorry för caps) OFFTOPIC: HardPaty, lägg till "Hällre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen" i din sig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 God jul!! Konstigt nog har jag inte längtat något i år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 God jul!! Konstigt nog har jag inte längtat något i år.. samma här... känns som helt vanligt nu mycke roligare när man va liten o väntade hela året på tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 OFFTOPIC: HardPaty, lägg till "Hällre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen" i din sig . och den här: bättre en back i hallen en ett hack i ballen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 --. --- -.. / .--- ..- .-.. / .-.-.- GOD JUL . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 i Feliz Navidad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jo det tycks inte bättre, dom inkompetenta "yrkesmördarna" du beställde kunde uppenbarligen inte slutföra sitt arbete. Jag spottar på dom i motvind! Fan. Men hur vet du om tomten är på din sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 GOD JUL Forumiter !!! "Hellre en rövare i poolen än en polare i röven" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 god jul därute i snö... brewdvid julbocke... i kyla... GOD JUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 God jul alla GTA Fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 God Jul önskar Volvo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Go'jul förfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nu är det bara 40 minuter kvar till JULAFTON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nu är det bara 40 minuter kvar till JULAFTON Då kan man slita upp presenterna under granen. Fast stämningen kanske bli lite kass då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 GOD JUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts