Crusader Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Någon som vet om man kan köpa en Longrock någonstanns? Har set karaktärer som har det i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vet int men säkert på den här dyra affären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Vet int men säkert på den här dyra affären! Det är inte på: Victim Didier Sachs Pro Laps På alla dem har jag kollat! Binco finns den heller antagligen inte på. Så gå till Zip eller Sub Urban och leta Edit: Jag tänkte inte riktigt nu Heter klädseln "Longrock"? Jag tänkte på den där tröjan som nån la upp i en annan tråd Redigerad 22 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jag tror knappast att nån longrock finns... NO WAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 är 100% att den longarocken inte finns på binco ,sub urban eller zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Då finns det antagligen ingen LongRock då Vad är LongRock för något då? Vad har du fått det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Då finns det antagligen ingen LongRock då Vad är LongRock för något då? Vad har du fått det ifrån? Han har kanske fått den från det mystiske mannen uppe på Stora Örat.. (Eller The Big Ear som det heter i spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Vad är LongRock för något då? Vad har du fått det ifrån? longrock är väll en lång rock. neo i matrix har väll en sån lång rock när han ska rädda morpheus(stavning?) edit: när jag hör longrock(jaja läser ) så tänker jag på en lång läderrock som täcker hela kroppen Redigerad 22 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Okej det finns ingen sån då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 longrock är väll en lång rock. neo i matrix har väll en sån lång rock när han ska rädda morpheus(stavning?) edit: när jag hör longrock(jaja läser ) så tänker jag på en lång läderrock som täcker hela kroppen Oj, sorry. Min dåliga stavning ledde visst till missuppfattningar. Menade Långrock. :"> Det är en sån jag menar. En lång skinn rock eller något likande. Vore konstigt om det inte fanns med tanke på att man kan köpa de flesta kläder som finns i spelet och det finns ju fotgängare med långrockar. T ex självmords fotografen jag såg utanför LS (som går ner i vattnet) hade en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag vet att jag drar upp min egen gammla tråd nu men är det någon som vet var man kan hitta en lång rock? Jag har sett andra karaktärer ha dem på sig i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Det är inte på: Victim Didier Sachs Pro Laps På alla dem har jag kollat! Binco finns den heller antagligen inte på. Så gå till Zip eller Sub Urban och leta Edit: Jag tänkte inte riktigt nu Heter klädseln "Longrock"? Jag tänkte på den där tröjan som nån la upp i en annan tråd Jag har inte fått Didier Sachs än och jag har kommit över halva Las Venturas?! Redigerad 17 mars, 2005 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag har inte fått Didier Sachs än och jag har kommit över halva Las Venturas?! Vad är Didier Sachs? Iallafall, mitt letande efter en långrock (Typ som Neo har i Matrix) blir rätt svårt eftersom jag inte vet vad den heter i spelet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vad är Didier Sachs? Sista klädbutiken som öppnas. Smoking, kostymer och andra finkläder finns där. Ligger i LS, Rodeo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det finns ingen longrock som går att köpa så sluta leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts