Azore Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Kom ihåg att fuskar man så förlorar man rating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag har Hoo-rider också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vad börjar man som? man börjar förmodligen som ``playa-hater´´... tänk på att rankinglistan står iordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har omkring 90% på SA nu och ska inte satsa på criminal rating förens jag har nått 100%. Men iallafall på VC tog jag en militärhelikopter och startade viligant mission och körde det i typ tre timmar. På det viset tjänar man MYCKET pengar och hög criminal rating. Jag kom upp i Godfather kommer jag ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 nu kanske jag verkar dum...men hur kollar man Criminal Rating? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 när du pausar & går in på stats brukar det stå uppe i högra hörnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 när du pausar & går in på stats brukar det stå uppe i högra hörnet... Tack för ett snabbt och bra svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 varsågod (hoppas nu att jag hade rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 varsågod (hoppas nu att jag hade rätt) Det har du säkert...ska kolla det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Blev nyss KIng of San Andreas. Känns bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Gillar att man först är Playa-hater och sen blir man Playa =) Går man emot sina värderingar då eller =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 själv är jag Hoo-någonting.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts