Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hur höjer man sin criminal rating? Jag har hört att man får poäng för om man dödar nån, spränger en bil/flygplan, och blir man busted eller wasted får man minus och för varje 10000 $ man tjänar. Men jag har testat, och rating ökar inte? De siffrorna dvs... Hur ökar man i criminal rating? Jag menar, ha 100% och bara ha Hawg... det känns lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 skaffa MYCKE pengar.... stå o massmörda folk.. mass spräng bilar... o massa sånt... du går ju inte upp av bara 1 bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 skaffa MYCKE pengar.... stå o massmörda folk.. mass spräng bilar... o massa sånt... du går ju inte upp av bara 1 bil Precis, skjut mycket och förstör hela tiden.. Så ökar det tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag klarade 100% alldeles nyss Min kallas för foot soldier eller nåt? Är det det "bästa" man kan ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ett tips: Åk in på area 69 och sno en tank, sen kör du runt och förstör allt och alla. Min rating steg snabbt när jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag är Soldier. Typ 21000 i rating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag klarade 100% alldeles nyss Min kallas för foot soldier eller nåt? Är det det "bästa" man kan ha? Det bästa man kan ha är King of San Andreas. Före det är det Godfather. Sen är det nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ett tips: Åk in på area 69 och sno en tank, sen kör du runt och förstör allt och alla. Min rating steg snabbt när jag gjorde det. jag blev av me criminal rating när ja gjorde så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jag blev av me criminal rating när ja gjorde så Ok? Skumt. Man kan ju inte bli av med criminal rating när man gör nått olagligt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag blev också av med criminal rating när jag gjorde så... skumt! Men min kompis säger att man får mer i rating när man fuskar... men man måste väl få rating på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Men man kanske blir av med det för att man går in på area 69? För man kan ju inte bli av med rating för att man krossar ( ) saker med en rhino? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vet inte... jag är förvånad, som Görgen på manpower säger när han ser mig i duschen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Men man kanske blir av med det för att man går in på area 69? För man kan ju inte bli av med rating för att man krossar ( ) saker med en rhino? kan de väll inte vara... ja tog inte från area 69, tog en från militären när dom va efter mig..... hm... konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 min kompis fuskar jämt och ständigt + och så hoppar han över filmsnuttarna så han vet inte vad som här hänt tidigare . och han är en soldier med 20 000 i criminal rating. jag såg även på en sida där man fick mest criminal rating då man sköt ner plan/helikoptrar. så åk med en rhino till en av SA´s flygplatser och skut ner alla plan :"> ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Har hittat en ranking-lista för er som é intresserade Playa-hater Scandalous Off-Brand Bitch-made Crackhead Vic Square Civilian Rat Snitch Dry Snitch Transformer Punk-ass Bitch Sucka Poot Butt Buster Mark Chump Trick Red-headed Stepchild Peon Pee-Wee Prankster Fool Street Cat Thug Hustler Playa Playa Partner Mack Pimp Crime Partner Homeboy Homie Road Dawg Hoodsta Hard-ass Banger Lil' G Loc Jacker Shooter Foot Soldier Hoo-Rider <-- my ranking thusfar. Soldier Hawg Gangsta Ghetto Star Monster Big Homie Boss Shot Caller OG High Roller Four-Star General Godfather King of San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 <-- my ranking thusfar. dee inte min ranking... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag är ganska långt på en där listan tydligen... Stolt Godfather! King Of San Andreas nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 och bara ha Hawg inte så bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vad börjar man som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 När man skriver spräng alla bilar fusket så sprängs ju alla fordon i hela San Andreas... Akta snabb ökning av criminal rating. men jag ska åka runt med min nyvunna rhin(100%) och skjuta bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts