GTA3 freak Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Japp var ju en som köpte en ö i projekt entropia för 26000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det är väl att gå överstyr att köpa hela jävla Treasure Island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Våga inte börja spela! För då blir ni byrokratiserade av världens bästa byrokrat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Våga inte börja spela! För då blir ni byrokratiserade av världens bästa byrokrat! jag spelar inte det, bara så du vet... finns det screens till det här skurk spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Du kan har råkat klicka bort din chatruta. För att återaktivera den klickar du Actions>Help/Settings>Chat-nånting sen dubbelklickar du på "Defualt ChatWindow" (Nåt sånt ska det stå.) knappen "Actions" är knappen längst upp i den lilla menyn nere i vänster hörn. Nope jag har inte tryckt bort chattrutan den är kvar där men när jag skriver och sen sender ut det så kommer inte texten up i chat rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Korven: Hmm... konstigt, testa med att skriva antingen /say <här är vad du skriver> för att prata med folk i samma distrikt som du /<Chatrooms-name> <här är vad du skriver> för att prata med folk i chatrummen. Guardian: Hehe, jag hade bara en screen, och tjá, är för lat för att ta en ny he he he, så du får nöja dig med den här. *EDIT* oops glömde bild: Här, en av mina nyare gubbs. Redigerad 26 december, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Sorry för att jag drar upp en gammal topic men hur många härifrån spelar regelbundet typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag tankar hem det nu så jag ska se om det är nåt att ha . 9 eller 10 timamr kvar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad händer efter ett år då? kan jag bara deleta mitt account? tänk om jag inte har nåt credit-card?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Den kan inte ta betalt om den inte vet vart den ska ta pengarna ifrån så sålänge du inte skriver i nåt nummer så betalar du inte och då kan du inte spela vilket gör att det raderas eller bara inaktiveras tills du betalar.... Väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts