Mikolan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Man kan nu registrera ett account på AnarchyOnline helt gratis och det räcker i ett år. Så jag ska iallafall testa Här finns en torrent: http://r047.d1.funcom.com/torrents/AOInsta...nointro.torrent Och man registrerar här: https://register.funcom.com/newuser/aofree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vad ska man välja efter man skrivit in alla uppgifter? No regular payment. If you do not want to provide us with your payment details at this time, choose this option. CreditCard Supported creditcards are : Visa, MasterCard, American Express and JCB. German Direct Debit Bank account in Germany required. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vad är det där för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Vad ska man välja efter man skrivit in alla uppgifter? No regular payment. If you do not want to provide us with your payment details at this time, choose this option. CreditCard Supported creditcards are : Visa, MasterCard, American Express and JCB. German Direct Debit Bank account in Germany required. Det beror väl på hur/om du vill betala och isf hur. Förslagsvis: "No regular payment." Redigerad 22 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Tar du no regular payment så komerm du behöva betala för att spela efter ett år, tar du credit card drar den automatiskt pengar så fort ett år e slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Drar hem det nu, får väll se då, visst är detta ett MMORPG? edit: 45 min kvar nu Redigerad 22 december, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Drar hem det nu, får väll se då, visst är detta ett MMORPG? edit: 45 min kvar nu Jepp ett mmorpg, väldigt roligt sci-fi mmorpg... har hållit i ett par år nu. (Iaf enligt mig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Jag spelar inget jag måste betala för varje år EDIT: Vist kostar det riktiga pengar att köpa grejer i spelet ? Redigerad 22 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag spelar inget jag måste betala för varje år EDIT: Vist kostar det riktiga pengar att köpa grejer i spelet ? 1. Det kostar inte varje år, det kostar varje månad (Därmed "Monthly Fee".) dock är det nu ett erbjudande av dem att få spela gratis i ett helt år ifall man reggar mellan 15 Dec 2004 och 15 Jan 2005. Annars kostar det omkring 100 :- varje månad. 2. Nej! Det kostar INTE riktiga pengar och köpa saker i spelet.... vars tusan fick du den idén ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 1. Det kostar inte varje år, det kostar varje månad (Därmed "Monthly Fee".) dock är det nu ett erbjudande av dem att få spela gratis i ett helt år ifall man reggar mellan 15 Dec 2004 och 15 Jan 2005. Annars kostar det omkring 100 :- varje månad. 2. Nej! Det kostar INTE riktiga pengar och köpa saker i spelet.... vars tusan fick du den idén ifrån? 1. Okej men jag skulle endå inte betala hundra spänn per månad för ett spel 2. Såg på tv4 om mmorpg spel där man köpte grejer för riktiga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 1. Okej men jag skulle endå inte betala hundra spänn per månad för ett spel 2. Såg på tv4 om mmorpg spel där man köpte grejer för riktiga pengar. ah okej. Verkar lite knäppt att köpa saker i ett SPEL för riktiga pengar, lol, snacka om pundhuvuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Verkar lite knäppt att köpa saker i ett SPEL för riktiga pengar, lol, snacka om pundhuvuden. Jao sen var det någon som hade tagit en grej från nån annan i spelet. Och sen lagt utt det på en sida så man kunde köpa grejen Redigerad 22 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Asså jag har precis kommit till The Clans i Athen men jag kan inte skriva nåt vad har hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Asså jag har precis kommit till The Clans i Athen men jag kan inte skriva nåt vad har hänt? Du kan har råkat klicka bort din chatruta. För att återaktivera den klickar du Actions>Help/Settings>Chat-nånting sen dubbelklickar du på "Defualt ChatWindow" (Nåt sånt ska det stå.) knappen "Actions" är knappen längst upp i den lilla menyn nere i vänster hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vad gör man på det här spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Anarchy Online är riktigt trist. Fast jag älskar mmorpg spel så är Anarchy Online inte alls något vidare... Men ni kan alltid testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 2. Såg på tv4 om mmorpg spel där man köpte grejer för riktiga pengar. Project Entropia månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Project Entropia månne? Jao jag tror det hette så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Project Entropia är svinroligt, om man tänker spela seriöst och donerar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Kan inte ladda ner :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts