LordFrenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Första tjejen man har Denise eller vad hon heter, om man ställer sig vid huset är det typ 2 gubbar och om man trycker på R3 tror jag det är så kan man spela multiplayer, men är det bara en skoj sak eller går det ut på nåt? kommer det mer multiplayer grejer sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 det är för skoj! och det kommer sånna lite där och var i San Andreas. P.S Det är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vet nån vart man kan itta en sån ikon i SF utom vi flickvännerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 det finns en liten parkering väst om cj:s garage. där hittar du en mp icon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Det ska finnas ett miniuppdrag man kan köra bara i multiplayer. Går ut på att åka på en sanchez medans en annan skjuter. Har inte testat det själv, men såg det i gamespots eller IGN's videorecension av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Man kan köra rampage i multiplayer tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 rampage med multiplayer är inte så roligt! Free run är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Rampage finns i parken bredvid polisstationen i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 varför står det mison faild när man dör i multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) När min kompis tog hit det idag körde vi mp och då skulle man trycka på kryss med den andra kontrollen när man var vid en sån ikon. Redigerad 22 december, 2004 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Alla rampage missions måste göras i multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 http://gtadomain.gtagaming.com/2pmap.html - en länk till karta över multiplayer ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) När min kompis tog hit det idag körde vi mp och då skulle man trycka på kryss med den andra kontrollen när man var vid en sån ikon. Man kan trycka på vilken knapp som helst. Det startas t.o.m om man rör på spakarna. Redigerad 22 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 När min kompis tog hit det idag körde vi mp och då skulle man trycka på kryss med den andra kontrollen när man var vid en sån ikon. Jaha, och inlägget känns onödigt! Det står ju att man ska trycka in en valfri knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eric_ostlund Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det finns en i Dillmore tror jag det va. där kan man vara bonde och sheriffpolis (osäker på stavningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det finns en i Dillmore tror jag det va. där kan man vara bonde och sheriffpolis (osäker på stavningen) Kan man välja hur man ska se ut? Isf, hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 min kompis berättade att han såg en 2-player ikon där man endast kunde välja en sån där skallig lantis med strå i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Mmm det var ju viktigt att veta! På "run around" så ska man kunna välja bland ett flertal gubbar... Och på så kallade rampage 2 player så tror jag att spelare 2 inte får välja något alls! Men om du ville veta var den gubben med strået finns någonstans, så tror jag det är vid El Quedobrados eller hur det nu stavas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts