VickeX Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Ja, Någon som känner: Åh. Det var så länge sen och det tycke jag va kul när jag va 8. Men man kommer inte ihåg namnet. Skriv då här vad man vet om det. Och sen kan andra skiva vilket spel det är. min första name-request: Man är en kort kines som ska springa omkring i en stad och göra grejer för att komma till nästa stad. 3d Grafik: Sådär, ganska hyffsad Redigerad 22 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Freeoldies.comJag vet inte helt säkert men den kan ju finnas på Freeoldier.com... men, jag vet inte om det är warez eller inte så sorry iaf det är det... sen är sidan ganska seg också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 va bra att det kom en sån här tråd jag behöver namnet på ett NES spel jag spelade när jag typ var 5 år man är en liten gubbe som har en pito,l och så har man en bil som kan hoppa och man åkte runt i grottor så här tror jag bilen såg ut (komemr iinte riktigt ihåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag vet vilket spel du menar men kommer inte riktigt ihåg vad det heter. Skall försöka söka upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) va bra att det kom en sån här tråd jag behöver namnet på ett NES spel jag spelade när jag typ var 5 år man är en liten gubbe som har en pito,l och så har man en bil som kan hoppa och man åkte runt i grottor så här tror jag bilen såg ut (komemr iinte riktigt ihåg) Haha det spelet har jag inte spelat. Men många saknar nog ett spel som kunde beskrivas: Man va en gubbe som kunde flyga och skulle samla någonting, och så fans det fiender. Det spelet är ett klassiskt gammalt DOS-spel. "JetPack". Åh jag hittade det på internet nyss, gud va glad jag blev när jag hittade det, Det var därför jag skapade tråden Redigerad 22 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) någon som minns "Ignonition"? banne med, gamla goda tider! dom bästa spelen jag spelat ligger GTA- serien högst upp! GTA1 & 2, 3, VC och SA! Redigerad 22 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 någon som minns "Ignonition"? GTA 1 & 2 ? banne med, gamla goda tider! Här säger vi vad vi mins av spel och så ska (får andra om dom vill) söka upp info om liknande saker med hjälp av all fakta, Och med det hitta namnet till spelet så man kan hitta det. Så säg vad man gör på spelen så kanske någon blir glad och kommer hitta spelet på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 bara snacka om gamla goda tiden! aja, ha det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Ohhh!".. nu kommer jag ihåg ett roligt spel! man e en tomte med jetpack.. ^^ fan.. ska ha en cd med det nånstan..! *plockar fram en cd med 1005 spel från 90-talet* edit* för att vara noggran så släpptes skivan 94.. så 10-17 år gamla spel ska spelas.. ^^ Redigerad 22 december, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Ohhh!".. nu kommer jag ihåg ett roligt spel! man e en tomte med jetpack.. ^^ fan.. ska ha en cd med det nånstan..! *plockar fram en cd med 1005 spel från 90-talet* edit* för att vara noggran så släpptes skivan 94.. så 10-17 år gamla spel ska spelas.. ^^ Det kanske är det spelet som heter Jetpack, Det liknar inte en tomte för mig, men lägg up det spelet om du hittar det det är säkert en gammal goding EDIT: Föresten är det ingen som vet någonting om min request? Man är en kines, Och jag tror att det fans en ännu gamlare version som inte ens va 3d. Man kunde flyga över vatten och taggar, och så skulle man akta sig och slå på spakar för att rädda nån. Och så fans ju den där nyare versionen med 3d och allt sånt.... Please help miii :'( Redigerad 22 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 letar också efter ett spel ju... Det var ett 3:e persons actionspel men själva gubben var en 2d-sprite. Man kunde åka en buggy och på en bana började man på en liten ö och skulle simma in till en stor ö för att förstöra satelliter har jag för mig. Jag kommer ihåg namnet D.O.G. men vet inte om det var namnet på utvecklaren eller spelet. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Man är en kines, Och jag tror att det fans en ännu gamlare version som inte ens va 3d. Man kunde flyga över vatten och taggar, och så skulle man akta sig och slå på spakar för att rädda nån. Och så fans ju den där nyare versionen med 3d och allt sånt.... Please help miii :'( Huh? Prince Of Persia? Nej, det låter kanske långsökt, kommer dock inte på något annat. btw: Isf är man inte Kines! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Njea, Han man spelar har iaf oftas blå tröjja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Njea, Han man spelar har iaf oftas blå tröjja Har du inte någon bättre info än så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Star Tropics? Man är en kille med blå tröja och en jojo som slår bläckfiskar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Star Tropics? Man är en kille med blå tröja och en jojo som slår bläckfiskar typ. Hehe, Nej Man är en kines och spelet är i 3d och man har blå tröjja och man går omkring på ett torg. Ja just det.... Man kunde vara på någon liten ö också, och så var det varelse som man skulle, döda tror jag, eller rädda han, en jätte stor varelse. Där fick ni lite mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Aha! Jag tror jag har hittat ditt spel! Little Big Adventure 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Aha! Jag tror jag har hittat ditt spel! Little Big Adventure 2! Huh? Är man kines i LBA2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Aha! Jag tror jag har hittat ditt spel! Little Big Adventure 2! Jaaaa, Men när jag sökte bilder på google hittade inte jag dom jag kom ihåg, men det ser ut som det, Någon som vet vart man kan ladda ner,.... Lagligt eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 haha, alla spel ni pratar om är ju splitter nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts