Didier Sachs Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Shiiiiit tog mg 16 minuter att tanka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nödvändigt att dra upp en 4 månader gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tja, det kan tyckas onödigt att jag skriver detta men; varför inte? Jag menar bara att man ska ju inte lägga upp flera likadana så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Tja, det kan tyckas onödigt att jag skriver detta men; varför inte? Jag menar bara att man ska ju inte lägga upp flera likadana så varför inte? Möjligt, men är det inte lite väl onödigt att dra upp en gammal tråd för att skriva "Shiiiiit tog mg 16 minuter att tanka det "? Redigerad 6 november, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thefted Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Sorry för dubbelpost men ska hastigheten vara runt 56kB/sek? Eller är det bara jag som har en skit kass dator? Ahhah ja har bara 37.8kb?! helt efterblivet har 2 timmar kvaar... ändå har ja anslutning 100mbit/s..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ahhah ja har bara 37.8kb?! helt efterblivet har 2 timmar kvaar... ändå har ja anslutning 100mbit/s..... Varför drog du upp den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Men vadå dra upp ? Tråden är ju klistrad, då spelar det ingen roll om den är gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Men vadå dra upp ? Tråden är ju klistrad, då spelar det ingen roll om den är gammal. Men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ahhah ja har bara 37.8kb?! helt efterblivet har 2 timmar kvaar... ändå har ja anslutning 100mbit/s..... Det spelar väl ingen större roll vilken anslutningshastighet du har. Det hänger ju främst på servern man tankar ifrån, och R*'s server är väl antagligen överbelastad. Men visst känns det jobbigt att ladda ner i 38 kB/s när man egentligen ska ha ~12 000 kB/s (i teorin, för så snabbt kan man inte tanka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ahhah ja har bara 37.8kb?! helt efterblivet har 2 timmar kvaar... ändå har ja anslutning 100mbit/s..... Har man 100mbit om man har Telia ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Beror ju på vilket abbonemang oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har man 100mbit om man har Telia ? Tror han var okunnig och hade kollat nätverkshastigheten istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Enkelt att ladda ner det för mig, gick på första försöket, sen raderade min lillebror hela alltet så jag var tvungen att ladda ner det igen, funkar grymt bra... men jag kan inte ladda ner ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kanske skulle tanka, GTA2 är ju sketkul i LAN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Kanske skulle tanka, GTA2 är ju sketkul i LAN... Ja, det är det! Synd bara att det var ett tag sen sist för mig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Tack för att du quotade ett halvår gammalt meddelande. *reported* Redigerad 3 september, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Tack för att du quotade ett halvår gammalt meddelande. *reported* Äsch, vaddå. Det är en klistrad tråd, ju. Redigerad 3 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Äsch, vaddå. Det är en klistrad tråd, ju. Ja juste, fasen, missade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hur kör man MP då? nån bra länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Nu när detta spelet finns att ladda hem gratis på deras hemsida, betyder det att man skulle kunna ladda hem det som en torrent? OM man nu får det, skulle någon kunna vara snäll och lägga upp en bra torrent till mig för jag kan bara tanka torrents, eller mindre filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts