Reefer Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nån som vill lira lite? Som sagt skulle det va kul med 3 vs 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Nån som vill lira lite? Som sagt skulle det va kul med 3 vs 3 Sure! Håller på att tanka nu, en och en halv timme kvar. Bara ingen lyfter luren därnere, då bryts min anslutning. Får sätta en lapp eller nåt Sidan har inte ens kommit fram på hela dagen, men nu kom den upp och jag kom direkt fram till tankning! Blev så sur/otålig på att sidan inte fungerade alls, att jag försökte på DC. Ja, förlåt mig, men jag försökte faktiskt länge länge innan. Strax gick den upp till 20 timmar, och då kopplade jag ner och kollade än en gång. Happ, ifall nån läser det här nu eller inom två timmar får han mycket gärna ge mig en liten guide i hur man skapar/joinar/hittar servrar på GTA2, och gärna spela med mig. EDIT: Jag får felmeddelandet "530 Login incorrect" när jag kör programmet GTA2 Game Finder, vad ska jag göra? Redigerad 4 februari, 2005 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag hittar ingen server att spela på. Kan någon hjälpa mig, snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag tog GTA1 och det rinner på, ska ta tvåan sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Allt som är bra med GTA 2 är introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hej! Jag köpte GTA 2 för länge sedan och tycker att det är minst lika bra som de nya. Är det någon som vill spela, jag hittar inga servrar vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Håller på ladda ner... EDIT: Shit... tog 44 minuter att ladda ner ett litet spel Redigerad 21 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ska försöka tanka. e på "Eula" sidan. kommer ingen staaaaans men men. när de e klart ska ja spela adda på msn om någon vill köra MP sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Hmm....allting e fixat hos mig nu... kanske nån vill spela online? Redigerad 21 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Snart håller på å laddar ner. segt..... men sen kan vi köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Jag är med och spelar om någon annan vill! Redigerad 22 augusti, 2005 av anders1256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 De cepade på rockstars sida. tankar från enn mirror nu. säger inte vilken. iaf . 40 minuter kvar. sen ska ja göra så multiplayer funkar. Sen alla då blire spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Klaar. spelade lite igår! kom in någon som hette R nånting. glömt,, måste vänja mig vid gta2. helt ovan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Helt ovan? :'( det kan man ju inte vara du har la spelat nyare GTA eller? Ironi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ja. helt fel å spela me tagentbordet bara ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja okey, då förstår jag. Men jag förstår inte varför man inte bara har en dator och inget annat Men men det är ju jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 någom som har lust å spela lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 någom som har lust å spela lite? Jag har inte spelat GTA2 på bra länge så jag är gärna med på mp nån dag. Det vore dock kul om vi blev fler än två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Nice! jag Pm.ar dig i morrn . orkar inte nu om du undrar så e ja samma som mm__91 . de här e den nya Redigerad 23 augusti, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag skulle nog kunna vara med och lira lite nån gång... jag laddade hem GTA2 för ett tag sen. Säg till när ni ska spela så kan jag hänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts