_-MadeMaN-_ Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Eftersom det går att köra höst 6st på samma server i GTA2 så kan vi köra 3 VS 3. Skulle vara jeflit kul med små gäng-krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Man kanske kan ladda ner det tidigt på morgonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du kan väl skapa ett alldeles eget gta2? !..Där sa du nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Eftersom det går att köra höst 6st på samma server i GTA2 så kan vi köra 3 VS 3. Skulle vara jeflit kul med små gäng-krig Dom som vill vara med på "turneringen" kan väll säga det... Sen fixar nån en lista, så kan man skapa claner typ... 3 manna claner/gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Man kan tanka GTA2 nu. Tanka det innan servern blir överbelastad igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Tankar nu edit* klart Redigerad 12 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Går ju inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det går att tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Funkade innan idag när jag inte satt vid denna datorn... Men såklart så gör det inte det nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Sorry för dubbelpost men ska hastigheten vara runt 56kB/sek? Eller är det bara jag som har en skit kass dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 När jag försöker står det: Objektet hittas ej! Den efterfrågade adressen hittades inte på denna server. Om du skrev in adressen manuellt så kontrollera din stavning och försök igen. Om du tror att detta beror på ett serverfel, vänligen kontakta webbansvarig Error 404 www.rockstargames.com Thu 13 Jan 2005 12:47:57 PM EST Apache/2.0.40 (Red Hat Linux) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Sorry för dubbelpost men ska hastigheten vara runt 56kB/sek? Eller är det bara jag som har en skit kass dator? Jag hade runt ca 350kb/s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Jag hade runt ca 350kb/s. Min har bara 1 timme och 20 minuter kvar... Edit: 7 minuter Redigerad 13 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Har dom tagit bort det fråd sidan? Det finns en bild, men det går inte att trycka på länken. http://www.rockstargames.com/classics/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Sorry för dubbelpost men ska hastigheten vara runt 56kB/sek? Eller är det bara jag som har en skit kass dator? Kass dator, haha den var bra. Din downloadspeed har absolut inget att göra med din dator. Du kan sitta på en 300 mhz och tanka i 1 mb / s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Får fortfarande inte ner det... fattar inte hur det fortfarande kan vara så många som tankar GTA2... eller tillåter dom bara 10 åt gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Får fortfarande inte ner det... fattar inte hur det fortfarande kan vara så många som tankar GTA2... eller tillåter dom bara 10 åt gången? Vet inte... Jag fick ner det i förrgår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (Jag har INTE läst hela topicen) Jag har inte kollat sidan nu, men finns det inga speglar? Och kan ingen som tankat ner GTa2 lägga upp det nånstans så alla andra kan tanka ner spelet? Fast det får man kanske inte för R*? Jag har iaf en 8Mbit server som jag kan tanka upp spelet på om man får det (inte igång 24/7). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hultan, du kan få ner det på ett sett, prova denna länk http://63.236.94.185/classics/gta2/eula.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tänker ändå inte ladda ner det ja har ju redan GTA 2 på PS mycket skönare grafik osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts