KalleR Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 kan inte hultan lägga upp GTA2 på GTAsajten, så slipper vi ladda ner den från rockstar . PLEASE NOTE that while this game may be downloaded for free by all who register by filling out the form on this page, it is NOT freeware and may not be mirrored or duplicated by any third parties without express written consent from Rockstar Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 De borde endå lösa traffikstockningen på nåt sett. Om det är många som vill tanka det kan stockningen vara väldigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 PM:a mig också när den går att ladda ned ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 måste man ha riktig information eller är det bara att skriva lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 måste man ha riktig information eller är det bara att skriva lite? Skriv vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Det går inte ens ladda ner GTA 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Som sagt, lär ta några dagar innan servern lugnat ner sig. Lovar att skriva en nyhet på GTAsajten då servern är stabil igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Som sagt, lär ta några dagar innan servern lugnat ner sig. Lovar att skriva en nyhet på GTAsajten då servern är stabil igen. Ser fram emot nyheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag kunde ladda hem nuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 JA VIL OKSÅ!!! (Jag vill också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det är väl bara att ladda hem dåå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Funkar icke för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 SYND :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nu får jag inte så att sidan inte kan visas längre. Får detta istället. Är det så för er också? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Ny_bild_-1-.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Thank you Magnus, for your interest in the Rockstar Classics Free Download Series. Unfortunately, we are experiencing a high volume of downloads now and your information has not be collected. Please try back another time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tummen upp för Rockstar Games! Jag har redan 4 ex av GTA2 så jag kommer nog inte ladda ner det men nån som har fått hem det kan väl säga om det fortfarande går att flyga med molotovs/granater eller om de fixat det? Hoppas att den här versionen är kompatibel med den gamla i multiplayer för annars vore det lite oschysst mot de som har ett köpt GTA2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Hoppas att den här versionen är kompatibel med den gamla i multiplayer för annars vore det lite oschysst mot de som har ett köpt GTA2. Varför då..? Aja, nu du Arvid, nu slipper du säga till mig "jag kanske har frågat, men har du gta2?" något mer om jag får ner skiten nångång alltså. Jag får också "Unfortunately, we are experiencing a high volume of downloads now and your information has not be collected." .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vi får fixa en liten GTA2-turnering här på GTAsajten nån gång. Synd bara att det inte går att skapa dedikerade linuxservrar, för då skulle vi kunna ha en uppe hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vi får fixa en liten GTA2-turnering här på GTAsajten nån gång. Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts