renen90 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hej jag har letat på internet men kan inte ett demo till gta vice city. jag undrar om man kan hitta på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Det finns inga demon till nåt gtaspel. Och det har aldrig funnits. De gillar inte att ge ut demon till spelen... eller vafan vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jodå, det finns demon. Jag spelade nämligen GTA1 demo för någon månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jo det är sant, det finns demo till GTA1. Kom ihåg att jag spelade det hos min granne för ett väldigt långt tag sedan och jag blev så imponerad att köpte spelet efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts