renen90 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag undrar om någon här kan säga vad gta3 går ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Du beffinner dig i Liberty City som är en digitaliserad och skruvad replika av vad som ska föreställa New york. Om du har spelat andra gta-spel så vet du vilken frihet man har. Med hjälp av bil eller till fots kan du resa genom staden och upptäcka att det alltid finns någonting kul att hitta på. Du kan till exempel terrorisera stadens befolkning med ditt arsenal av vapen eller ta dig en sväng på sjön i din båt. Grafiken är inget att hurra för men spelet är trots allt ifrån 2000. Redigerad 22 december, 2004 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Grafiken är inget att hurra för men spelet är trots allt ifrån 2000. 2001 var det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) 2001 var det väl? Nej 2000.. men jag är inte heller helt säker EDIT: btw. om du hade tänkt köpa gta så tycker jag du borde köpa san andreas, om du inte redan har det istället. Redigerad 27 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nej 2000.. men jag är inte heller helt säker EDIT: btw. om du hade tänkt köpa gta så tycker jag du borde köpa san andreas, om du inte redan har det istället. ... Det är jag däremot på att det släpptes hösten 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ack, vad har man gtasajten till tror ni? "I oktober 2001 släpptes GTA3 till PlayStation2..." "Maj 2002 släpptes det även till PC..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 ... Det är jag däremot på att det släpptes hösten 2001. Dessutom borde ni PS2 fanboys veta att PS2 hade relese år 2000. I Europa hade playstation fans tidig julafton 24/11-2000. Det var just nästa år 2001 när GTA III släpptes som PS2:an vart värd att äga (svindyr som den var då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 När det släpptes har väll inte lika stor betydelse som spelet isig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts