Curly Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Är det en stjärna ni har i toppen? Kolla bilden... Zack: Alldeles rätt! mackomonster: Inte vet väl jag vad som ligger i mina paket, men det jag vet (det till morsan och mormor) är bara trök ' Panimala (under mig): Nää Redigerad 23 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Är det en stjärna ni har i toppen? Det är en tomtejävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Det där är väl ingen tomte ? Det ser mer ut som en dildo än en tomte... EDIT: en avlång... Redigerad 23 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ser bättre ut i verkligheten LOL, plast gran. här kör vi md en riktig, barrande gran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vi med! (så får man städa extra sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Är inte den här granen lite kunglig! Redigerad 23 december, 2004 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Är inte den här granen lite kunglig! Är det inte jobbigt att bo lutande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Är det inte jobbigt att bo lutande? Onödigt skämt... jag har i alla fall fixat det nu. Redigerad 23 december, 2004 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 slänger upp en bild om jag får en kamera i klapp (slänger upp en bild även om jag inte får, för syrran har en sketen som går att använda i nödfall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Ny bild me klappar o allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Lång och smal.. Allt är morsans fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Lång och smal.. Allt är morsans fel.. Kul att se dig tillbaka! Topic: Öh, granen är ingen syn för gudarna må jag säga. Bilder kan ni glömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Lång och smal.. Allt är morsans fel.. StellHell!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 StellHell!? Nej, någon annan ser du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts