GiZmo Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hur ser eran gran ut? Stor, glittrig, full med massa kulor och lampor i olika färger? eller en neutral gran med belysning och röda kulor? Eller har ni en plastgran eller ingen gran över huvudtaget? Lägg upp en bild på er gran här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Den är upplyst om nätterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vi (jag och min familj) sätter upp vår gran kvällen innan julafton, presis efter mamma har kokat knäck. Men min farmor som alltid brukar hugga har inte haft tid med det i år. Så vi är nog tvungna att ta våran plastgran som vi köpte en jul då vi skulle ner till Gbg. Fast den är ju fin också. Bild kommer på julafton Eller kanske kvällen innan om jag inte är för trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Har ej köpt ännu.. Men vi köper en 3,4 m gran ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) *Jag flummade omkring kom jag att tänka på så tog bort innehållet i den här posten...* :"> Redigerad 22 december, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Har ingen ordentlig dg-kamera, men jag kan beskriva den ite snabbt; Plastgran med ljus, gula, röda och blå kulor, några guldslingor och ingen stjärna på toppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ska sätta upp våran idag hatar julen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ser bättre ut i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vi (jag och min familj) sätter upp vår gran kvällen innan julafton, presis efter mamma har kokat knäck. Men min farmor som alltid brukar hugga har inte haft tid med det i år. Så vi är nog tvungna att ta våran plastgran som vi köpte en jul då vi skulle ner till Gbg. Fast den är ju fin också. Bild kommer på julafton Eller kanske kvällen innan om jag inte är för trött Så originellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ser bättre ut i verkligheten vafan e det för massa skit du har överallt i ditt rum ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ljudanläggning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Lägger upp senare idag . Ska sätta upp den idag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ljudanläggning? jo men lite möed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jo men lite möed Bra att du pratar svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jo men lite möed vad betyder möed? det är inte så mkt skit som det ser ut, och jag har bara en gran... sitter speglar bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vafan e det för massa skit du har överallt i ditt rum ? thats not shit ... thats nice! serru hans clean:a förstärkare o så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vad betyder möed? det är inte så mkt skit som det ser ut, och jag har bara en gran... sitter speglar bakom jo jag vet att där sitter speglar men du har ändå möed skit Möed = Mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 hah snyggt. Hm nä vi sätter upp den på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Är det inte Möe istaället för möed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Här i Umeå säger vi i alla fall "mye" eller "myche" och inte "möe" eller "möed". Bild kommer kanske senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts