Kaboom Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Ett litet mini IQ test finns på http://www.iqtest.com.... Den visar dock inte eran fullständiga IQ men ungefär.. Redigerad 22 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Orka...? Gjorde ett engelskt IQ-test innan och fick 122... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Orka...? Gjorde ett engelskt IQ-test innan och fick 122... Tog testet nu och fick 140... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 "You have already taken the test." ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 "You have already taken the test." ok? står det på mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ajajaj! 95 fick jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ajajaj! 95 fick jag! Gnäll lagom, har du inte hört vad man säger? "Ju dummare man är, desto roligare blir livet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ajajaj! 95 fick jag! Det är ju bra.. Fast det beror på åldern.. Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Your General IQ Score of 149 shows how able your mind is in general. Anyone with a General IQ Score this high is considered to be an extraordinary genius. This score is better than 99.95% of all persons taking this test. All known occupations can be comprehended with a General IQ this high. You should be able to handle any academic challenges Your Arithmetic IQ score of 160 is exceptionally higher than your General IQ score.This score is better than greater than 99.99% of all persons taking this test. Your Spatial Skill IQ score of 164 is exceptionally higher than your General IQ score.This score is better than greater than 99.99% of all persons taking this test. Your Logical IQ score of 160 is exceptionally higher than your General IQ score.This score is better than greater than 99.99% of all persons taking this test. Your Spelling IQ score of 144 is not significantly different from your General IQ score.This score is better than 99.83% of all persons taking this test. Your Short Term Memory IQ score of 133 is significantly lower than your General IQ score.This score is better than 98.61% of all persons taking this test. Your Rote Utilization IQ score of 152 is not significantly different from your General IQ score.This score is better than 99.97% of all persons taking this test. Your Algebraic IQ score of 144 is not significantly different from your General IQ score.This score is better than 99.83% of all persons taking this test. Your General Knowledge IQ score of 152 is not significantly different from your General IQ score.This score is better than 99.97% of all persons taking this test. Your Visual Apprehension IQ score of 146 is not significantly different from your General IQ score.This score is better than 99.89% of all persons taking this test. Your Geometric IQ score of 144 is not significantly different from your General IQ score.This score is better than 99.83% of all persons taking this test. Your Vocabulary IQ score of 144 is not significantly different from your General IQ score.This score is better than 99.83% of all persons taking this test. Your Intuition IQ score of 156 is not significantly different from your General IQ score.This score is better than 99.99% of all persons taking this test. Your Computational Speed IQ score of 138 is significantly lower than your General IQ score.This score is better than 99.44% of all persons taking this test. e de bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) e de bra? Du klarade det logiska testet väldigt bra. Men slutledningsförmågan är det värre med. Att du måste fråga om det är bra oroar mig oerhört, är det en bekräftelse du vill ha? Redigerad 22 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Du klarade det logiska testet väldigt bra. Men slutledningsförmågan är det värre med. Att du måste fråga om det är bra oroar mig oerhört, är det en bekräftelse du vill ha? haha... vadå, ville veta om de va bra eftersom ja hade typ 99.99% bättre än alla andra på en del saker.. tycker inte de kan stämma Redigerad 22 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Alla IQ tester jag gjort redan (Millitären, psykiatiker, MAS) har visat att jag har 133 i IQ så jag tror inte jag bryr mig om att testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Fick 149, läste dock inte dom andra "statsen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Fick 149, läste dock inte dom andra "statsen". Då är det fel.. Du måste läsa allt och svara som du själv tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Fick 149. Det här teste var helt "BULLSHIT" !!!!!!!!!!!!!! Jag litar inte på det för fem öre. Jag går Teknik programmet i Tyresö. Och jag vet att jag intet är smartast i klassen. (Inte heller dummast om ni nu tror det) Jag skulle gissa på att mitt riktiga IQ låg på ungefär 130. Det finns bara ett riktigt IQ test. Och det gör man i Lumpen !!!! Redigerad 22 december, 2004 av MAV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Fick 149. Det här teste var helt "BULLSHIT" !!!!!!!!!!!!!! Jag litar inte på det för fem öre. Jag går Teknik programmet i Tyresö. Och jag vet att jag intet är smartast i klassen. (Inte heller dummast om ni nu tror det) Jag skulle gissa på att mitt riktiga IQ låg på ungefär 130. Det finns bara ett riktigt IQ test och det gör man när man gör Lumpen. Kanske det, men lumpen suger i vilket fall... Skippa militären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Kanske det, men lumpen suger i vilket fall... Skippa militären Om man inte gör lumpen ska man skämmas !!!!!!!!!! Man har ingen rätt att kritesera andra som åker ner och kämpar för sitt land om man själv inte har gjort militär tjänstgörning. Att göra Lumpen innebär Respekt och status i sammhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Om man inte gör lumpen ska man skämmas !!!!!!!!!! Man har ingen rätt att kritesera andra som åker ner och kämpar för sitt land om man själv inte har gjort militär tjänstgörning. Att göra Lumpen innebär Respekt och status i sammhället. Offtopic: Massor NEJ Fyll inte på sådär, det är bara onödigt/Funny Redigerad 22 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Om man inte gör lumpen ska man skämmas !!!!!!!!!! Man har ingen rätt att kritesera andra som åker ner och kämpar för sitt land om man själv inte har gjort militär tjänstgörning. Att göra Lumpen innebär Respekt och status i sammhället. Jag sätts hellre i fängelse än gör lumpen, och jag skäms inte ett dugg över det!(Om man nu sysslar med sånt barbaristiskt skit om man vapenvägrar numer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jippie. Kul att ta lumpen i 9 månader eller vad det är. Håller med Zac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts