virre cool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tidsam har antagligen bara gett kameran till en gängmedlem och låtit honom ta ett foto på Tidsam´s CJ med en motorsåg i handen. Så jag tror att det är en fakebild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tror också det är fejk! Ser inte särskilt verkligt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men det är fake.. Han är ju liksom svart som CJ! Och han har kläder som man kan köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 HardParty har rätt! Dessutom är Läderfejja en vit man och har gammla trasor på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men det är ju jag som har tagit bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tidsam har antagligen bara gett kameran till en gängmedlem och låtit honom ta ett foto på Tidsam´s CJ med en motorsåg i handen. Så jag tror att det är en fakebild. Vadå gett kameran till en gängmedlem? Kan man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har svårt att tro dig! Men säger du det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ja. Man behöver bara rekrytera en gängmedlem ta fram kameran och ställa sig framför honom och vänta tills det kommer fram en text och sen trycker man bara på L1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Okej här är han! Det var precis som en fotgängare! Gick bara runt typ, fast med vapnet i hand? Haha, joru. Verkligen. Fake till tusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 heehhehh okej jag erkänner mig skyldig till en fake bild! Men helvete jag trodde ni skulle gå på det Ni är inte så dumma ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jävla moget att göra fake saker då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 heehhehh okej jag erkänner mig skyldig till en fake bild! Men helvete jag trodde ni skulle gå på det Ni är inte så dumma ändå Lol tänkte väll det...Sen när har leatherface blivit svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hehe ioförsej... Jag har fått lust att se på Motorsågsmassakern. tomm fido: är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 tommy fido: är den bra? Jo det är en av mina favorit filmer..Men jag rekommenderar att du ser orginalet den är mycket bättre än den nya versionen. Säg till om du vill veta något mer om filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hm jag har hittat den här: Texas Chainsaw Massacre 2003 Det måste vara den nya? Vad är skillnaden mellan gamla och nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hm jag har hittat den här: Texas Chainsaw Massacre 2003 Det måste vara den nya? Vad är skillnaden mellan gamla och nya? Den gamla är mer realistisk på något konstigt sätt. Jag vet inte riktigt varför men den gamla käns helt enkelt bättre. Det är lite annorlunda story också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Okej, jag har börjat tanka de nya för den gamla fanns helt enkelt inte Kan du nån bra skräckfilm? en annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Okej, jag har börjat tanka de nya för den gamla fanns helt enkelt inte Okej den nya är endå ganska bra.. Kan du nån bra skräckfilm? en annan? Hmm om du kommer tycka att motorsågsmassakern är bra. Då rekommenderar jag House Of 1000 Corpses...Några av mina favorit skräckfilmer är: Evil dead 1,2,3 Alla fredag den 13 filmerna. Nightmare on elmstreet filmerna är också bra. Braindead är härlig fast jag vet inte om man kan kalla det för skräckfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag älskar motorsågsmassakern! en av mina favoritfilmer! (Min favoritfilm är The eye, En fetingläskig japansk film...SE DEN!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tack tack! Jag ska ta House of 1000 corpses då också! Jag såg att den fanns tillänglig! Tackar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts