Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Här är en bild på LeatherFace haha´haah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 D där ser ut som en hårig apa med hockymask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tro vad du vill.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Här är en bild på leatherface ur motorsågsmassakern: http://www.peter-noster.de/old_weblog/images/leatherface.jpg Vist är han stilig ...Fan vad jag älskar den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Här är en bild på LeatherFace haha´haah hur får man tag i honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 som dom flesta vet så har inte leatherface hockeymask. det är jason som har hockeymask. så bilden du vissar med den så kallade leatherface är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 som dom flesta vet så har inte leatherface hockeymask. det är jason som har hockeymask. så bilden du vissar med den så kallade leatherface är fake. Stämmer jason är mannen med hockeymasken...Leatherface har en mask gjord utav människohud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 precis.. du vet hur det ligger till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Stämmer jason är mannen med hockeymasken...Leatherface har en mask gjord utav människohud. Du måste gilla psykopat filmer va? Bilden i din signature osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Du måste gilla psykopat filmer va? Bilden i din signature osv. Mjo det gör jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Mjo det gör jag :"> Inget att skämmas för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Inget att skämmas för. Jag antar det Nåja jag måste gå och se natural born kill *emm* TV *host* Redigerad 23 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hehheeh härligt !Jag har sett LeatherFace vid sågverket!!! Lägger upp bild snart! Jag lovar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hmm, man får väl hoppas. Väntar med spänning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Okej här är han! Det var precis som en fotgängare! Gick bara runt typ, fast med vapnet i hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jasså du så du säger det.. den bilden ser väldigt mycket ut som en fake bild men vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Okej här är han! Det var precis som en fotgängare! Gick bara runt typ, fast med vapnet i hand? Fakevarnaren piper högt (Han gav kameran till en gängmedlem och tog kort på sig själv med en motorsåg i handen. ) Redigerad 23 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har letat efter honom många gånger men jag har aldrig sett honom. Jag börjar tro att han inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det är jag som tagit bilden, så varför skulle den vara fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har letat efter honom många gånger men jag har aldrig sett honom. Jag börjar tro att han inte finns. Gå in på lil' probe inn och kolla på kartan. Det sitter en plupp på "the panopticon" där han ska finnas. Kartan visar ju typ vart man kan se övernaturliga saker och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts