Terrorysta Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Såg du filmen? Isf tror jag du ändrar åsikt! Nej, har inte tillgång till min egen dator för stunden så jag kan inte kolla. Ska försöka kolla så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag gjorde inte det hemma hos maj själv utan hos en kompis me gameshark jag vet ärlit talat inte hur den saken funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag bara undrar... ÄR DET NÅGON FÖRUTOM THREAD MAKERN SOM LYCKATS MED DETTA!!!!!????? Detta verkar vara en bluff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det går!! att komma dit... MEN man behöver GameShark koder! Så det är ingen bluff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det går!! att komma dit... MEN man behöver GameShark koder! Så det är ingen bluff! Fungerade det för dig? Går det att få Gamesharks koder utan att köpa den där dyra skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Fungerade det för dig? Går det att få Gamesharks koder utan att köpa den där dyra skivan? Jag har aldrig vart där förutom på uppdraget då! Jag har ingen GameShark skiva. Men jag har läst på flera sidor att dt går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 naj ja svär d går o komma dit ni ser ju själv på filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 naj ja svär d går o komma dit ni ser ju själv på filmen... Går det utan Gameshark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Går det utan Gameshark? Nej, inte vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det går!! att komma dit... MEN man behöver GameShark koder! Så det är ingen bluff! Vadå man får väl komma dit under ett uppdrag? Utan fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Någon som kan fånga, dom så kallade teleport grejjerna som man behöver. x, z och y någon som vet vad jag pratar om och kan fånga dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hur kommer man dit på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har försökt på Xbox utan fusk men när jag kommer dit till det första "stoppet" så finns det ingen dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nån som har sparat innan LC uppdraget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Men fatta att det funkar! Jag har själv testat men jag kom bara till det lilla varuhuset, sen när man ska till LC så kom jag inte tillräckligt högt Men om man har en "game shark" eller en annan "cheat device" så kan man göra så att man kan flyga hur högt som helst med jetpacken Och tänk på att det är EDISON CARTER som har kommit på det här Så varför skulle det inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Finns det inget sett att få jetpacken att flyga högre på pc grtis? mod eller något?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kan man inte komma dit utan gameshark och utan fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har letat lite nu och hittat en lösning ladda ner detta program San Andreas Place Manager scrnshot: sedan klickar ni add place skriver in : Secret Blip X: 1411.543 Y: -2.3692 Z: 1000.924 Liberty City X: -764.32 Y: 464.1 Z: 1366.827 sen så går man in i tex gymet och teleporterar sig till "Secret Blip" sedan därifrån till LC ska fungera men har inte fått det att fungera :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tack det var exakt det jag behövde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fungerar det för dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts