g-unit89 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) jag kan komam ti lc om ni vill ha film på hur man gör så varsågoda men du måste dock ha gameshark som gör att du kan flyga riktit högt med jetpack men ni kan försöka....lycka tillDetta är den som visar var man ska åka!! Redigerad 22 december, 2004 av g-unit89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jag kan komam ti lc om ni vill ha film på hur man gör så varsågoda men du måste dock ha gameshark som gör att du kan flyga riktit högt med jetpack men ni kan försöka....lycka tillHär har ni den Vad kan man göra i LC mer än och åka runt i staden och kolla på den? Eller delar av den i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 man kan bara åka runt o kolla tyvärr hehe men det är ändå värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Du visar ju inte direkt hur man gör för att komma till LC. Du åker ju bara runt i hela LC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 var kan man köpa gameshark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 var kan man köpa gameshark? Kolla på Tradition eller Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 coolt! men hur kommer man dit och vad är gameshark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jag kan komam ti lc om ni vill ha film på hur man gör så varsågoda men du måste dock ha gameshark som gör att du kan flyga riktit högt med jetpack men ni kan försöka....lycka tillHär har ni den Vad är det för uppdrag när man ska flyga till Liberty City?P.S Vilken stad är uppdraget i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vad är det för uppdrag när man ska flyga till Liberty City?P.S Vilken stad är uppdraget i? Las Venturas, minns inte vad uppdraget heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Kan du inte skriva hur man kommer dit? Ska man flyga jättehögt och sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vad är det för uppdrag när man ska flyga till Liberty City?P.S Vilken stad är uppdraget i? Uppdraget heter "Saint Marks Bistro" och kan spelas i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Uppdraget heter "Saint Marks Bistro" och kan spelas i Las Venturas. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 är det några invånadre där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) var kan man köpa gameshark? Snälla köp inte skiten. Det förstör spelet. Och du kan ju annars använda dig av jetpack´s koden istället... edit: L1, L2, R1, R2, upp, ner, vänster, höger, L1, L2, R1, R2, upp, ner & vänster Redigerad 22 december, 2004 av Tribal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag kommer inte fram till staden även fast jag gör som man ska.....vad är det för shark mojäng ni snackar om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Snälla köp inte skiten. Det förstör spelet. Och du kan ju annars använda dig av jetpack´s koden istället... edit: L1, L2, R1, R2, upp, ner, vänster, höger, L1, L2, R1, R2, upp, ner & vänster funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 han glömde en sak..... detta är den rätta koden annars ska jag äta upp min egen hatt : L1 , L2 , R1 , R2 , upp , ner , vänster , höger , L1 , L2 , R1 , R2 , upp , ner , vänster , höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Det där tror jag inte mycket på HAHA! fake bluff osv. Men det är bara min personilga åsikt så spamma mig inte med en massa """ ÖHH det är ju visst sant"""" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Det där tror jag inte mycket på HAHA! fake bluff osv. Men det är bara min personilga åsikt så spamma mig inte med en massa """ ÖHH det är ju visst sant"""" Såg du filmen? Isf tror jag du ändrar åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Är det någon som har fått det att fungera utan gameshark? g-unit89: Har du fått det att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts