GTA III Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Vart lägger sig dom sparade spelen? Undrar verkligen orkar inte varva spelet =) mvh johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Varför köpte du spelet om du inte orkar spela det? I alla fall, save-filerna ska läggas i mappen GTA3 User Files i Mina Dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Det ska finnas en sparning på GTAsajten's FTP om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 jag har 4 spraningar i GTA3. 1. Är i portland och använder fusk. 2. Är i Staunton och använder INTE fusk. 3. Sparfilen från ftp.gtasajten.com. 4. Sparfilen från ftp.gtasajten.com - original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 (redigerad) Jag har också 4 sparningar: 1. Dödade Kenji innan jag gjort hans uppdrag. 2. Som ovan fast det står en Rhino i garaget på Staunton Island. 3. Den jag spelar på nu, 80% avklarat. 4. Portland-Luigis girls(min lillesyrras sparning). Redigerad 12 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Ojj.. Din syrra har kommit långt! *blir impad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 mina 4: 1.portland och fuskar 2. Staunton och fuskar 3.den tredje ön med (kan inte sava till den) med fusk 4. sen är jag på Staunton utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 mina 4: 1.portland och fuskar 2. Staunton och fuskar 3.den tredje ön med (kan inte sava till den) med fusk 4. sen är jag på Staunton utan fusk SSV heter den tredje ön... Eller, Shoreside Vale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts