comfy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 När jag ska lägga till låtar till min mp3 spelare (har en Philips HDD070/00 ) Och när jag lägger in dom med programmet Musicmatch eller Philips-DigitalMediaManager så står det på vissa låtar no artist found eller no album found. Det är inte som i tex winamp att dom låtarna står som namnet, och jag undrar ifall det finns nått program som gör så att man kan ändra så att det tex blir Slipknot iställer för "No artist found"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 E det ingen som vet det? Ni kanske tror att ni vet vad det e för program, säger det också isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Har hittat det nu. Nån mod kan låsa tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts