FerkurZ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Nu har det blivit "inne" å ha animerade sigs och avatarer ja usch ja..så drygt sen är inte ens hälften snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag gillar min sign!! Den är gjord i Macromedia Fireworks MX, går väll att få tag på med DC eller Kazaa om man inte har det på cd. Det är välldigt bra efter som det är bra på att komprimera och för att man typ kan ha en bakgrundsbild och lite saker som man flyttar runtpå och så är det lätt att göra genomskinliga saker m.m. En länk till ett test med gif bilder (rörliga & orörliga)!! ..../site/webb/Framesetet.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 gjorde två stycken lite snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 sorry för att jag dubbelpostar Ingen av dom är specielt rolig eller bra men jag har lite halft tråkigt mitt i natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Ja gjorde också en på cirka 10 minuter lol Redigerad 27 december, 2004 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ja gjorde också en på cirka 10 minuter lol HAHHAHAHAHAHAH kunde inte sluta garva HAHAHHAHAHAHAHHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 en till då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Gjorde min första animation i det programmet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Jag gillar min sign!! Den är gjord i Macromedia Fireworks MX, går väll att få tag på med DC eller Kazaa om man inte har det på cd. Macromedia Fireworks MX är såvitt jag vet ett licenserat program, därmed är det inte lagligt att ladda hem via DC++ eller Kazaa eller P2P-program överhuvudtaget. Vi får icket snacka warez och inte uppmana till detta heller. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Ifall ni vill använda programmet finns en trial på www.macromedia.com (om jag minns URL rätt.) och fullversion i butik. Redigerad 28 december, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Lol alla gör gubbar som skjuter varrandra/dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Lol alla gör gubbar som skjuter varrandra/dör. japp .. så e världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Lol alla gör gubbar som skjuter varrandra/dör. Jag har bara gjort två Den med OGF vs Ballas och Motorsågsmassakern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Varför animerar ni inte i Flash? Man får det ju mycket bättre då.. Här är en som jag gjorde på nån timme. Flash.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Varför animerar ni inte i Flash? Man får det ju mycket bättre då.. Här är en som jag gjorde på nån timme. Jag har flash , men det tar en jävla tid att lära sig jag har inte haft igång programmet på ca 1 månad hade jag kunnat flash bra så hade jag ju hellre animerat i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag brukade arbeta i flash förut. Gjorde små streckgubbefilmer, hehehe tog en jäkla tid men blev ju nöjd iaf. Men men, efter att hosten till sidan där jag lade upp filmerna på la ner min hemsida av nån konstig anledning och jag hade ingen backup på dem så, orkade jag inte fortsätta mer, lol. Håller därefter med Kung Food, varför gör alla bara gubbar som skjuter ihjäl varandra, gör gulliga små hårbollar som kramas istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts