Jump to content

Info om hur man gör

Buzz_40
 Share

Recommended Posts

Jag gillar min sign!!

Den är gjord i Macromedia Fireworks MX, går väll att få tag på med DC eller Kazaa om man inte har det på cd.

Det är välldigt bra efter som det är bra på att komprimera och för att man typ kan ha en bakgrundsbild och lite saker som man flyttar runtpå och så är det lätt att göra genomskinliga saker m.m.

En länk till ett test med gif bilder (rörliga & orörliga)!!

..../site/webb/Framesetet.htm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar min sign!!

Den är gjord i Macromedia Fireworks MX,

går väll att få tag på med DC eller Kazaa om man inte har det på cd.

Macromedia Fireworks MX är såvitt jag vet ett licenserat program, därmed är det inte lagligt att ladda hem via DC++ eller Kazaa eller P2P-program överhuvudtaget.

Vi får icket snacka warez och inte uppmana till detta heller. >_<

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Ifall ni vill använda programmet finns en trial på www.macromedia.com (om jag minns URL rätt.) och fullversion i butik.

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukade arbeta i flash förut. Gjorde små streckgubbefilmer, hehehe tog en jäkla tid men blev ju nöjd iaf. Men men, efter att hosten till sidan där jag lade upp filmerna på la ner min hemsida av nån konstig anledning och jag hade ingen backup på dem så, orkade jag inte fortsätta mer, lol. :P

Håller därefter med Kung Food, varför gör alla bara gubbar som skjuter ihjäl varandra, gör gulliga små hårbollar som kramas istället. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor