Mr Gränd Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag hoppas som sagt att jag får ett andra ps2 till jul cså jag kan spela SA. Men det finns ett fett problem: PAPPA HAR PAJAT SPELET OCH DET BLIR INTE REPARARERAT FÖRRÄN PÅ MÅNDAG!!! och jag som ville spela på julafton :'( Hur onödig den här tråden än är så måste jag säga det ... BUHUUUUUUUUUUUUUUU! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Rätt åt dig så mycket som du spammar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag vill bara veta hur han "pajade" spelet? Hur lyckades han med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag vet hur det känns när någon pajjar ett spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Synd. Seriöst, bryr vi oss? Vad tror du tråden kommer leda till? Dåså. *Locked* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts