okka Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Black metal går ut på att sminka sig urdumt och vråla om att bränna kyrkor och äta spädbarn. Death metal är meningen att sångaren ska stå och försöka trasa sönder halsen och tro att han är tuff. Thrash metal är att de spelar så snabbt de bara kan. Power metal innebär att sjunga om fantasisaker som drakar och skit (Edguy, Hammerfall). Heavy metal är väl bara heavy metal helt enkelt. Sen finns det massa fler metal-kategorier, men ingen bryr sig om dem och ingen bryr sig om folk som kan dem heller. Min syn på saken. Exakt! Äh, varför katigorisera, varför sätta en ettikett på allting? Musik som musik, frihet åt folket!!!!! Editation. Mina inlägg hamnar av någon outgrunderlig anledning alltid högst upp på sidan...kuuul. Redigerad 22 december, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 In Flames är bra och är inte nu-metal! Hoppas du inte menar att de är det. Dock blir de alltmer och mer fjolliga. Ok, fjolliga är väl inte rätta uttrycket, men mer och mer åt nu-metal hållet då. R.I.P. Lunarstrain nej jag vet att dom inte är nu-metal ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Bra, ville bara ha bekräftat att du inte är en fullkomlig idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Bra, ville bara ha bekräftat att du inte är en fullkomlig idiot. jahopp:P så du tycker jag e en idiot ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 black metal går ut på att sminka sig urdumt och sjunga om att bränna ner kyrkor och äta spädbarn. ännu en gång säger jag.......lyssna på maidens 23:58, dom bränner inga kyrkor o dom sminkar sig inte men, men Citat: We oil the jaws of the war machine ande feed it with our babies.............the body bags and little rags our children torn in two! inte riktigt äta men slita i stycken ville bara reta dig lite SMÖRPAJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Den handlar om andra världskriget, inte om att djävulen är en hyvens kis och att getter har välsmakande blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jahopp:P så du tycker jag e en idiot ? Ja, det tycker jag. Näe, men du hade varit det om du sagt att In Flames är nu-metal! Maidens 23:58? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 GEAS Han menar väl '2 minutes to midnight'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Hehe, det borde jag fattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts