HardPaty Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Gillar du mmorpg spel kan jag rekommendera Everquest 2 Men har också hört att World of Warcraft som släpps om nån månad ska vara ett av de bästa mmorpg spelet som gjorts. Du kan jag köpa betan för ca 100 kr redan nu om du är otålig som jag Det är ju månads-avgift på det. Jag får inte köpa det för att det är månadsavgift! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Jaha, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Som nån sa här tidigare "Prince Of Percia: Warrior Whittin" Fast "Prince Of Persia: The Sands of time" är också bra. Det är det ända jag har men jag kanske ska köpa "P-O-P: Warrior Whittin" också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Doom 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 det har jag oxå och ja får la lägga ut hur mycket ja vill?? Joovisst, men för 800 kan man köpa minst 2 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Förhandsboka detta spel för dina pengar.... http://www.webhallen.com/prod.php?id=28344 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Precis, Ceone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Conzue... du har ju alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts