Conzue Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vilket nytt coolt roligt spel ska ja ta och köpa det får kosta runt 800kr jag har redan Nfsu2,HL2 och jag har INTE nån konsol (ps2,xbox,cuben) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Pirates! kanske? Eller vad sägs som Rome: Total War? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 jag är inte så mycket för rome total war och strategi över huve taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Far Cry, om du inte har det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Far Cry, om du inte har det då. ja visst fan ja de kan ja ju köpa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Battlefield 1942! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Battlefield 1942! nejje! de har man ju trötnat nått som fan på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Vilket nytt coolt roligt spel ska ja ta och köpa det får kosta runt 800kr jag har redan Nfsu2,HL2 och jag har INTE nån konsol (ps2,xbox,cuben) lägg dom pengarna på en snabbare lina eller större hårddisk och tanka hem hundratals spel istället... garanterat mer prisvärt tips: GTA Vice City Metal Gear Solid 2 Substance Need for Speed Underground sen finns det väl inte så många fler bra spel :'( Redigerad 21 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Call Of Duty eller Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Call Of Duty eller Mafia! Nej, jag tycker inte att man ska köpa något av dem. Jag tycker att man ska köpa båda! För de är rejält underhållande båda två, samt att priset på dem borde vara lite sänkt nu. Rekomenderas varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Riddick! Inte Far Cry, det suger getpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag har redan Mafia,Call of duty,nfsu,nfsu2,gtavc,gta3,HL2, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 800!?? Jag skulle max betala 400 för ett spel och då är det ändå mycket men isåfall skulle jag rekomendera Unreal Tournament 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 800!?? Jag skulle max betala 400 för ett spel och då är det ändå mycket men isåfall skulle jag rekomendera Unreal Tournament 2004 det har jag oxå och ja får la lägga ut hur mycket ja vill?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Äsch, ladda ner istället som ^Metalonic^ sa. Det finns bara ett fåtal spel som är ute som är värda att köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Äsch, ladda ner istället som ^Metalonic^ sa. Det finns bara ett fåtal spel som är ute som är värda att köpa... lägg dom pengarna på en snabbare lina eller större hårddisk och tanka hem hundratals spel istället... garanterat mer prisvärt §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Aja baja gubbs, inte säga till folk att ladda hem licenserade spel. Regler är till för att följas, spel är till för att köpas, inte laddas hem. Varför skall man inte ladda hem spel? Jo, en del av pengarna när man köper spelet går till spelutvecklarna, dessa pengar behöver de för att kunna betala lön till sina medarbetare, köpa bättre teknik och spel och fysikmotorer till sina spel. Alltså, om ni köper spel så är det tekniskt sett bara bättre för kommande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Äsch, ladda ner istället som ^Metalonic^ sa. Det finns bara ett fåtal spel som är ute som är värda att köpa... men man kan inte lira MP då som e roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 World of warcraft? kostar ca 100 spänn per månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Prince of Persia: Warrior Within. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Gillar du mmorpg spel kan jag rekommendera Everquest 2 Men har också hört att World of Warcraft som släpps om nån månad ska vara ett av de bästa mmorpg spelet som gjorts. Du kan jag köpa betan för ca 100 kr redan nu om du är otålig som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts