Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tjena ! Nu har jag sökt på hela internet (nästan) men nu vänder jag mig till er forumare: Är det nån som vet var Gitarr noter till Sagan om ringen/Två tornen/Konungens återkomst finns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Har gått en timma nu så ni kan låsa tråden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tjena ! Nu har jag sökt på hela internet (nästan) men nu vänder jag mig till er forumare: Är det nån som vet var Gitarr noter till Sagan om ringen/Två tornen/Konungens återkomst finns ? Tror inte det är med nå gitarr alls i sagan om ringen låtarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tror inte det är med nå gitarr alls i sagan om ringen låtarna... nej och det finns väl inga gitarr noter heller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 nej och det finns väl inga gitarr noter heller ? Klart det finns noter till gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Klart det finns noter till gitarr? Akord ? eller stavas det Ackord ? De heter iaf inte noter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Akord ? eller stavas det Ackord ? De heter iaf inte noter... det finns noter med Med sånna här saker: Ackord e ju kombinationer med noter tex. E-moll,C-maj7 osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) http://www.ultimate-guitar.com/search.php3...s&location=tabs... Redigerad 21 december, 2004 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) de e tabs ? EDIT : Ok det finns noter , men de du visade var Tabs . Redigerad 22 december, 2004 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 de e tabs ? EDIT : Ok det finns noter , men de du visade var Tabs . Eeeh nej? Det här e tabs: e---------------------------------------------- B---------------------------------------------- G---------------------------------------------- D-5-8-10---5-8-11-10---5-8-10-8-5-------------- A-5-8-10---5-8-11-10---5-8-10-8-5-------------- E-3-6-8----3-6-9--8----3-6-8--6-3-------------- www.taborama.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts