Geek Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Har typ blockad alla på min lista som har 7.0 eftersom dom skickar vibbar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 VAD ÄR VIBBAR?! Sluta ignorera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 När man skickar vibbar så skakar hela konversations fönstret och det kommer något cp ljud nöjd ? då kan någon berätta varflr alla kan rita och sånt utom jag .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 När man skickar vibbar så skakar hela konversations fönstret och det kommer något cp ljud nöjd ? Väldigt nöjd, tackar så extremt mycket. Om inte handskriften funkar, gå in på Mess.be och ladda ner det separat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 men var finns knappen där man ska kunna skriva för hand ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 ? Och lite till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Men varför finns inte skiten i mitt ! vad kan ha blivit fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det finsn iten skriv för hand men har man haft det installerat tidigare funakr det med 7.0 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 men folk har ju det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det finsn iten skriv för hand men har man haft det installerat tidigare funakr det med 7.0 också. har inte haft det instalerat på ett bra tag, men det fanns i 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 det som SUGER är att man inte kan så att säga "dra" in filer för att skicka snickra ihop en liten animation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 :'( :'(Topp3 Dosen't like me :'( Edit : Deru ! mobbat... fel igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 nån som orkar posta några screens på 7an? edit, behövs ej.. instalerade och testade, verkar bara jobbigt, kommer återgå till 6an snart, ända roliga var väl att "skriv för hand" var inbyggt i denna versionen Har erfarenhet att det brukar vara svårt att avinstallera och installera en äldre version av microsofts produkter. Hade riktiga problem när jag höll på att få tillbaka WMP 9.0. ...Jag tycker Msn 7.0 är riktit sjyst. Inte för vibbar och grejer, men jag gillar designen. Och att bilden på de som loggar in syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Snyggare design, egna gif animerade smileys.. Tänkte lägga till att jag hade 7.0 för 3 månader sen så detta känns gammalt.. Redigerad 21 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) precis under skicka knappen står det typ och skrivförhand. Längst ner i rutan. Precis bakom där det står att senaste medelandet togs emot då och då. Nej inte här hlr för 2 kompisar är det så för mig är det bara vitt :S Nån som vet hur man löser det Har instalerat om 7.0 typ 3 gånger utan resultat :< Redigerad 21 december, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Väldigt nöjd, tackar så extremt mycket. Om inte handskriften funkar, gå in på Mess.be och ladda ner det separat? TOPP3, vart på mess.be ska man gå för o ladda hem de separat? orkar inte leta, vet ju inte va de heter eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det finsn iten skriv för hand men har man haft det installerat tidigare funakr det med 7.0 också. Hur fixar man den funktionen? "Skriv för hand".. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Patrik : Mess.be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Patrik : Mess.be Vart där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) På downloads kanske ? EDIT : http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=515 ni behöver msn plus tror jag ! Redigerad 21 december, 2004 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts