JMC Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Har precis testat MSN 7.0 (BETA) men näää vafan e detta? Ärligt? Barnsligt!! Möjligen att ett spädbarn kan tycka den är kul en vecka... För va e det för kul med att skicka sk "vibbar"... Man skriver ju till folk... Svarar dom så svarar dom... Sen massa blinkande effekter (blinkning) va ju också rätt mesigt... Ser inget posetivt med 7.0an... Va tycker du om nya MSN 7.0 ? Tyck va du vill... Landet är ju sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Har inte orkat prova det ännu , men det verkar fattigt jag tycker faktiskt mest om dom versionerna som kom innan 6.1 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vibbar? Blinkningar? Jag byter väl upp till 7.0 när det blir en officiell release, annars kan det gå och köra upp en vänsterpartist i analen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 annars kan det gå och köra upp en vänsterpartist i analen. Vad menar du med det där ? förklara det för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vad menar du med det där ? förklara det för mig... Att det kan ta tag i en vänsterpartist, och snabbt föra upp denne i analöppningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 öhhm... varför en Vänsterpartist ? Färklara det med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 öhhm... varför en Vänsterpartist ? Färklara det med ! För jag tycker inte om såna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 För jag tycker inte om såna! Men ärligt finns det något bra parti i detta sjuka land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Men ärligt finns det något bra parti i detta sjuka land? Ja, mitt parti. Vad är det där vibbningar och blinkningar du skrev om? EDIT FÖR ATT QUOTA FRENZY DÄR NERE! (CAPS ÄGER ^^) :'( :'(Topp3 Dosent like me :'( Nej, för det skrivs doesn't. Does not, doesn't. K? Redigerad 21 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) :'( :'(Topp3 Dosen't like me :'( Edit : Deru ! Redigerad 21 december, 2004 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 haft den officiella betan i 2½ vecka nu, inge fel me den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 ska man inte kunna typ "skriva manuellt" asså typ så man ritar orden eller så... va en som sa de till mig, o han höll på o göra så till mig, så fråga ja hur man gör o han tog print screen o skicka till mig, men de står inte så för mig där.. nån som vet hur man får de o funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 haft den officiella betan i 2½ vecka nu, inge fel me den Ne inget fel men barnslig och otroligt jobbig bara... Som sagt möjligen för spädbarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 gillade 6.2 bättre... men hatar inte 7.0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) nån som orkar posta några screens på 7an? edit, behövs ej.. instalerade och testade, verkar bara jobbigt, kommer återgå till 6an snart, ända roliga var väl att "skriv för hand" var inbyggt i denna versionen Redigerad 21 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hur gör man för att skriva för hand ? det var ju mer snyggt och bra att man ser sin visningsbild uppe vid sitt namn , jag tänker använda 7.0 numera ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 precis under skicka knappen finns en knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 inte här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 precis under skicka knappen står det typ och skrivförhand. Längst ner i rutan. Precis bakom där det står att senaste medelandet togs emot då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 nej inte här :S hjälp mig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts