Jocken Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Japp, följande fusk finns nu att använda: Jump High CJ can now jump 10 times as high as before. That's right, CJ's getting higher than ever. UP, UP, TRIANGLE, TRIANGLE, UP, UP, LEFT, RIGHT, SQUARE, R2, R2. Fatty CJ turns into one hell of a tubby. TRIANGLE, UP, UP, LEFT, RIGHT, SQUARE, CIRCLE, DOWN Skinny CJ loses all the fat and the muscle to turn into one scrawny gangster. TRIANGLE, UP, UP, LEFT, RIGHT, SQUARE, CIRCLE, RIGHT Quad Spawns a quad that drops down right in front of CJ. LEFT, LEFT, DOWN, DOWN, UP, UP, SQUARE, CIRCLE, TRIANGLE, R1, R2 Flyboy Spawns a Hydra in front of CJ. TRIANGLE, TRIANGLE, SQUARE, CIRCLE, X, L1, L1, DOWN, UP Vortex Spawns a hovercraft in front of CJ. TRIANGLE, TRIANGLE, SQUARE, CIRCLE, X, L1, L2, DOWN, DOWN Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 gamalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Teh old. typ 8e tråden om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 En del var nytt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har då inte sett en tråd om dessa fusk. Jag vet att det nyligen skrevs om fusken som IGN hittade, men dessa är inte dom. Link? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 visste inte dessa fuska...tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jocken har rätt, Det finns inte nån tråd om detta. Fusken var nya för mig tackar Jocken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tack dom flesta va nya för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Quad fusket var nytt för mig hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Äntligen lite roligare fusk ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 gamalt Ska ni nånsin ge upp?!!! Varenda jävla tråd sitter ni och skriver "gammalt, lol haha noob". "Fan va gammalt". Vem tror ni hjälper? Man får inte direkt ökad respekt av att skryta om hur mycket man vet. Och förresten finns det inte en enda tråd om dessa fusk på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Quad Spawns a quad that drops down right in front of CJ. LEFT, LEFT, DOWN, DOWN, UP, UP, SQUARE, CIRCLE, TRIANGLE, R1, R2 Översätt (Quad alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Är detta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23418 samma som koden "Jump High" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 "Quad" är alltså fyrhjulingen Tidsam: Antar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 asså jockaen jag diggar dig vart får du tag i alla bra fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Just dessa hittade jag på http://www.gtasanan.com/news/index.php, men från grund och botten så är dom från IGN. Fattar inte hur IGN lyckas klura ut ca 10 nya fusk som INGEN annan upptäckt så här långt efter releasen. Kan säga att det finns flera fusk. Läs nyheten på ovanstående länk så förstår ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Har läst på en Orginal Gta sida ! en kille som heter PSy sa det kommer komma ännu nyare fusk snart ! här har ni några av dom fusken som kommer kommaa : - All Cars Have Nitro - All Cars Have Hydraulics - Infinite Health - Infinite Ammo - Infinite Oxygen - Never Wanted - Anyone Can Be Recruited To Your Gang Redigerad 21 december, 2004 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Detta fusket är ett måste! Cheat: Massive Bunny Hops CJ has the ability to bunny hop on the bmx over massive distances: TRIANGLE, SQUARE, CIRCLE, CIRCLE, SQUARE, CIRCLE, CIRCLE, L1, L2, L2, R1, R2 Han hoppar cirka 70 meter högt med min gubbe, han har fullt i cycling skill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Detta fusket är ett måste! Cheat: Massive Bunny Hops CJ has the ability to bunny hop on the bmx over massive distances: TRIANGLE, SQUARE, CIRCLE, CIRCLE, SQUARE, CIRCLE, CIRCLE, L1, L2, L2, R1, R2 Han hoppar cirka 70 meter högt med min gubbe, han har fullt i cycling skill! alltså vf släpper R* fusken nu ! vf släppte dom alla fusken så fort SPELET kom ut ? Skäms på Er !! R* North och R* Central Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts