Azore Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vad är det man ska göra på dam and blast? fattar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 man ska göra som de står flyga till dammen, hoppa ur planet o landa på dammen, gå in, sätta dit nå bomber eller va de va o sen sticka.. så va e de du inte fattar? står ju exakt hur du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 skriv sådant här i: "jag hjälper er" tråden! DÄR kan du få mer hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 skriv sådant här i: "jag hjälper er" tråden! DÄR kan du få mer hjälp! tror nog jag kan få lika mycke hjälp här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 säker? testa då får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vad är det man ska göra på dam and blast? fattar inte.. Jag minns inte ens uppdraget ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 säker? testa då får du se har redan testat.. har klarat uppdraget med hjälp av den hjälp jag fick här i från.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vad är det man ska göra på dam and blast? fattar inte.. Jäklar vad snabbt du spelar! Oj oj oj. 51 procent på 22 timmar? Grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ja har också fastnat på d uppdragé men ja kan inte hoppa ut i farten, hur gör man d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ja har också fastnat på d uppdragé men ja kan inte hoppa ut i farten, hur gör man d??? du får inte ha en för sölig fart ganska snabb och sen trycker du på trekant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jäklar vad snabbt du spelar! Oj oj oj. 51 procent på 22 timmar? Grymt. Hehe, nu har jag 62 % på 26 h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hehe, nu har jag 62 % på 26 h Shit asså, du gör då inte mycket annat. Fast jag har tänkt göra klart storymissions idag.. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Man ska inte hoppa ur själv på dam and blast. Man ska flyga in i en "corona" så hoppar han ur automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag chansar på att du helt enkelt inte förstår vart man ska hoppar ur planet, uppe i luften finner du en Corona, åk genom den, sen är det bara att hoppa. Då glider du bara ner mot landningsplatsen och smyger dig in o planterar bomberna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ta bara silent pistol och skjut ner alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ja hittar aldrig en corona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 den är skithögt upp!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ok ska testa att flyga "Skit Högt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 tack för svarén d funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts