vigebo Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tjena alla undrar om man köper en rgb kabel till ps2 så höjer kvallan på bilden då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Skulle inte tro det, har väl snarare med TV'n och spelstationen att göra. Men vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 HAHAHAHAHHAAHAHAHA! se hur jag såg saken: Hej, jag undrar Har din mamma skägg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 HAHAHAHAHHAAHAHAHA! se hur jag såg saken: Hej, jag undrar Har din mamma skägg ? ahah men seriöst läste en topic om det att det höjer kvallan på bilden är det sant eller inte ? En sån rgb kabe lfast en av dom dyrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Viggebo: Kanske inte säker ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Viggebo: Kanske inte säker ... ne men det står att den ger mycke mer färger och bättre kvalite och sånt! Redigerad 21 december, 2004 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Testa fråga kassören i nån multimediabutik eller liknande. de borde veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ja, det gör den. Ju mer "piggar" det är, desto bättre kvalle. Om nån annan säger nåt annat, så vet de inte ett piss om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 bor du hos mig eller? har du stavat fel eller är det mingen att du ska heta vigebo? ska det inte vara viggebo? Vigge Grymt att de döpt namnet efter mig (skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 bor du hos mig eller? har du stavat fel eller är det mingen att du ska heta vigebo? ska det inte vara viggebo? Vigge Grymt att de döpt namnet efter mig (skämt) hahaa vigebo är mitt efternamn sådeså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 bor du hos mig eller? har du stavat fel eller är det mingen att du ska heta vigebo? ska det inte vara viggebo? Vigge Grymt att de döpt namnet efter mig (skämt) vigge är mupp fr mirkken ha ha ha ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts