ZcruweN Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har hört att när man klarar SA så får man split screen i multiplayer läget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 inte sant! bara ett rykte som mycket andra saker som gräva, klättra stege osv.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 hmm, jag har aldrig ens hört talas om ryktet :S Jätte mycket OFF TOPIC: har en fråga jag behöver svar på , jag har letat överallt på internet men kan inte hitta så jag måste fråga här. Det har inget med gta att göra jag är medveten om det så ni behöver inte säga nåt, nu till frågan: Kan man spela multiplayer på spelet WWE Smackdown vs. RAW utan att behöva spela online? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jätte mycket OFF TOPIC: har en fråga jag behöver svar på , jag har letat överallt på internet men kan inte hitta så jag måste fråga här. Det har inget med gta att göra jag är medveten om det så ni behöver inte säga nåt, nu till frågan: Kan man spela multiplayer på spelet WWE Smackdown vs. RAW utan att behöva spela online? Japp d kan man Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 hmm, jag har aldrig ens hört talas om ryktet :S inte jag iheller ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Man kanske får det när man har 100%? Någon som vet? Skulle vara kul att ha splitscreen Redigerad 21 december, 2004 av HardPaty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Man kanske får det när man har 100%? Någon som vet? Skulle vara kul att ha splitscreen Skulle vara kul, en kompis sa att man kunna det iaf så ja lära fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Japp d kan man Bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Finns 3 till topics, exakt som denna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Finns 3 till topics, exakt som denna. Och den här är jättegammal och hyffsat inaktuell, så lek inte duktig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts