Kalan Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hur får man bort den irriterande genvägspilen på ikonerna till filer man gör genvägar till i Windows XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tror inte det går... Jag menar, den där pilen är ju där just för att visa att det är en genväg, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Tror det funkar att byta ikon... Edit: Det gjorde inte alls.... Redigerad 21 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Man ska ändra något i registret, men ifall man inte vet vad man ska ändra är det nog inte så smart att rota runt där. Jag själv har ingen aning. Därför låter jag bli. Gör som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag brykar få lite ryck och ändra på lite intressanta värden där. En gång så fick jag 6GHz och 6Terabyte i minne då jag ändrade där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det som the copy vill ha sagt är att du kan rota runt där, men då kommer datorn med all sannolikhet att "kaputt bekommen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Går att göra i Tweak UI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Prova att radera registret, det ska gå. *Funny tar inget ansvar för någonting* Gör så här: Gå till Start, Kör och skriv in regedit. Gå till: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer Skapa ett nytt värde med namnet "Link". Ändra data för värdet till "00 00 00 00" /Katarina Har du egna tips? Maila pcforalla@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Prova att radera registret, det ska gå. *Funny tar inget ansvar för någonting* Vad är det för nytt värde jag ska skapa? Strängvärde, Binärvärde, DWORD-värde, Multisträngvärde eller Expanderbart Strängvärde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Testa nån Brukar funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts