Insats Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Alltså var finns MP5?? Jag kan inte köpa den nånstans, och inte hitta den....men den finns ju uppenbarligen..!?!? Jag har klarat alla updragen så den kan ju inte dyka upp längre fram väl.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 finns vid tågstation i Los Santos... ammo-nation! få 4 polisstyrkor efter dig så har SWAT MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Rätta mig om jag har fel, men MP5 heter "SMG" i San Andreas, och finns att köpa på Ammo-Nation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) jo, men det ÄR ju MP5 så... grattis! Redigerad 21 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Aha, har aldrig varit någon vapenexpert. Nog för att jag är Hitman i vapnet på SA, men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Den ska finnas på Ammo-Nation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 vapen kommer bara till amo-naton om man har hittat vapnet tidigare. det fins en där man gjorde lowrideruppdraget. då man skulle "dansa"med bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 SMG finns även på taket på motellet du var i (och på) i uppdraget "Reuniting the Families" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag kan köpa SMG, men det kan fan inte va den, för jag är hitman med den och kan ändå bara hålla i EN...det ska vara dual bonus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Du kan tyvärr icke ha dubbla SMG, fast du har hitman status på vapnet i fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 På alla FAQ så står det "MP5 bonus - Dual MP5" Antingen så är det FEL, och att det är SMG Eller så FINNS inte MP5 ...så jävla tröga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 amo-naton så jävla skön stavning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 vapen kommer bara till amo-naton om man har hittat vapnet tidigare. det fins en där man gjorde lowrideruppdraget. då man skulle "dansa"med bilden Jag kan t.e.x inte köpa FlameThrower och Raketkastare på amo-naton! måste jag hitta dem förrst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 På alla FAQ så står det "MP5 bonus - Dual MP5" Antingen så är det FEL, och att det är SMG Eller så FINNS inte MP5 ...så jävla tröga... det är fel.. MP5 finns men man hkan inte ha dubbel.. man kan ha dual MINI SMG.. och mp5 är inte mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det blir bara rörigare och rörigare! Jag kan bara köpa ett fåtal av alla de vapen som finns i spelet! Måste jag hitta de som fattas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 den finns vid "Come a lot" i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts