Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Den här topicen kanske inte passar in här men iaf så undrar jag om någon kan fixa en avatar där det står chillen och CJ ska vara i bakrunden och pixlarna ska vara mellan 56x56 - 64x64. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Musik, Film och Grafik och sen The one and only- reborn *låst* Nej... Jag är ingen mod Nycklarna, Funnylin, nycklarna!!! Och hänglåset, KalleR, hänglåset :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Musik, Film och Grafik och sen The one and only- reborn *låst* Nej... Jag är ingen mod Nycklarna, Funnylin, nycklarna!!! Och hänglåset, KalleR, hänglåset :'( okej........... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Musik, Film och Grafik och sen The one and only- reborn *låst* Nej... Jag är ingen mod Nycklarna, Funnylin, nycklarna!!! Och hänglåset, KalleR, hänglåset :'( Musik,Film och Grafik ? Edit: Du menar att jag ska starta denna topic där eller ? Redigerad 21 december, 2004 av Chillen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Musik,Film och Grafik ? Edit: Du menar att jag ska starta denna topic där eller ? Nej du ska skriva i topicen "The One and Only -reborn" Gillade du inte mitt skämt, siggge? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Siana.... det är svårt för mig att berätta, men det var inte kul! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Nej du ska skriva i topicen "The One and Only -reborn" Gillade du inte mitt skämt, siggge? Jag garvade åt dit skämt för jag trodde du var allvarlig Nu är jag så där hopplös igen. Men jag hittar inte The one and only -Reborn ! Drev du med mig ? Edit:Allvarligt var ska jag skriva in den här topicen ? Redigerad 21 december, 2004 av Chillen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Siana.... det är svårt för mig att berätta, men det var inte kul! w0rd och så avr det jag som skrev de där som siggge skrev..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag garvade åt dit skämt för jag trodde du var allvarlig Nu är jag så där hopplös igen. Men jag hittar inte The one and only -Reborn ! Drev du med mig ? Edit:Allvarligt var ska jag skriva in den här topicen ? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18566 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18566 Tack för svaret Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Snor Kalles hänglås några sekunder: *Hänglåst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts