kattdiggaren Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 det är sannt jag har set honom (stror,starkoch snäl) stack när polisen kom :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vem försöker du lura? Det är bevisat att han inte finns! Jag skulle också rekonmendera dig att dra ner lite på julglöggsdrickandet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Säger som Jacker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattdiggaren Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 DET ÄR SANT,SÅDET SÅ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det är inte sant, så det så! Till och med Rockstar Games själva har bekräftat att han inte finns och kommer aldrig att finnas! Spelar ingen roll vad du säger, han finns helt enkelt inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Jag vet inte... han kan finnas. Vilken anledning har kattdiggaren att ljuga förutom att få uppmärksamhet och bli omtalad och kaske få belöningen. Fan va du ljuger, kattknullaren. Redigerad 21 december, 2004 av Spectre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Till och med Rockstar Games själva har bekräftat att han inte finns och kommer aldrig att finnas! Källa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Man vet inte vad man ska tro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Källa? öhhhhhhhh rockstar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det är bekräftat att det inte finns någon bigfoot för någon hade skickat ett mail till Rockstar och frågat om Bigfoot eller ufon fanns deras svar : "Nej bigfoot finns inte " dom sa inget om UFO därför måste ufon finnas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag vet inte... han kan finnas. Vilken anledning har kattdiggaren att ljuga förutom att få uppmärksamhet och bli omtalad och kaske få belöningen. Fan va du ljuger, kattknullaren. kattknullaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 om du nu såg honom varför pausade du inte, tog ett djupt anndetag, hämtade kameran och fotade han!?! (på te.x tv skärmen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Håll er till ämnet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 var inte så uppkäftiga! fall han sett Bigfoot är det väl kul för honom, men att kalla honom saker är inte rätt. själv bryr jag mig inte fall han sett Bigfoot eller inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det är bekräftat att det inte finns någon bigfoot för någon hade skickat ett mail till Rockstar och frågat om Bigfoot eller ufon fanns deras svar : "Nej bigfoot finns inte " dom sa inget om UFO därför måste ufon finnas! Men jag vill fortfarande ha en källa, vad tyder på att det är sant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Men jag vill fortfarande ha en källa, vad tyder på att det är sant? Everything or Nothing ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 lär dig att svatv så kanske du blir mer tro värdig.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) lär dig att svatv så kanske du blir mer tro värdig.... Edit: Ändrade mig ! Redigerad 21 december, 2004 av Chillen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 lär dig att svatv så kanske du blir mer tro värdig.... svatv= Felstaving! tro värdig= Särskrivning! Lär dig stava och skriva ihop, så kanske du blir mer trovärdig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 ett ord: ägd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts