Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har klarat pimp season nu och efter typ varannan gång man åkt till en kille med dom står typ ''x2 multiplier'' . Vad menas med de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det menar att du får dubbelt så mycket $$$ eftersom du är en bra pimp. Jag har klarat det (eftersom jag är bäst) och får därför pengar när jag med en hora. Det var fett enkelt att klara förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Får du pengar när du generat kollar på en hora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Ja, det är PRECIS det jag menar med . Du fattar väl att det jag menar är att när jag knullar, gökar, sätter på, älskar, har älskog och har samlag med horan så får jag pengar. Redigerad 21 december, 2004 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ja, det är PRECIS det jag menar med . Du fattar väl att det jag menar är att när jag knullar, gökar, sätter på, älskar, har älskog och har samlag med horan så får jag pengar. Hehe ! Har du gått i 6skola ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ja, det är PRECIS det jag menar med . Du fattar väl att det jag menar är att när jag knullar, gökar, sätter på, älskar, har älskog och har samlag med horan så får jag pengar. Jag fatta vad du menade . Men det såg så roligt ut med den smileyn . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) måste man göra alla pimp mison påsamma gång för att komma upp till 10? :blink:och var finns en sån bil? Redigerad 21 december, 2004 av samurai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) vet någon? Redigerad 21 december, 2004 av samurai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Bilarna kör omkring i alla gängområden typ. speciellt vagos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ja, typ överallt i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ja, typ överallt i Los Santos. okej har redan klarat det nu men tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts