pKz Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 BRÄND Den överlevde nästan ett helt år. Om någon skrivit detta så ber jag om ursäkt. Ska spela pcw nu, Sejaaaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Antar att du menar du den i Gävle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Antingen den eller han norrmannen i Kanal 5's julkalender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 haha, Julbocken nedbränd igen, aja det är så det ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Såg det på webcamen inatt. Kameran fungerade enda tills bocken rasade och röken förstörde webcamens lins. Tog tre bilder: http://hem.bredband.net/matenv/bocken.jpg http://hem.bredband.net/matenv/bocken_brinner.jpg http://hem.bredband.net/matenv/rok.jpg Sa detta på en kanal på irc också: (01:24:58) (@AIK|Hardcore) har en fet känsla av att julbocken kommer brinna inatt <----en och en halvtimma senare stod bocken i lågor Sa även det till en polare en timma tidigare: (00:23:53) (AIK|Hardcore) känner fan på mig att bocken kommer brinna inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 BRÄND Den överlevde nästan ett helt år. Om någon skrivit detta så ber jag om ursäkt. Ska spela pcw nu, Sejaaaa.. Varför så ledsen? Julbocken ska brinna annars är det inte jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Antingen den eller han norrmannen i Kanal 5's julkalender. ... (Du är värd hela 3 punkter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Allt är som vanligt med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Mohaha YES YES YES !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det var lite småläskigt eftersom jag bor alldeles vid (bodde) den, så jag vaknade då vid 03.00-04.00 och det råbrann ute. Så, så roligt var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hmm vem e vinnaren i gcforumet? Vi slog vad om när den skulle brinna Det är klart den måste brännas, det är ju jul! De skulle va coolt att själv få bränna den en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 BRÄND Den överlevde nästan ett helt år. Om någon skrivit detta så ber jag om ursäkt. Ska spela pcw nu, Sejaaaa.. Överlevde nästan ett år? Den sattes väl upp typ 1 december? Det är ju inte samma bock varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Överlevde nästan ett år? Den sattes väl upp typ 1 december? Det är ju inte samma bock varje år. nä dom byter den brända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 ... (Du är värd hela 3 punkter ) Bara tre?! Men tack för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) du är värd alla punkter i världen! men orka skaffa alla åt dig Redigerad 21 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Överlevde nästan ett år? Den sattes väl upp typ 1 december? Det är ju inte samma bock varje år. Ett år är för mig från 1dec. till 1jan. Till topp3: Ja, Men här får du flera. Förlåt mig, älskling................. omg......... orka......... så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hmm vem e vinnaren i gcforumet? Vi slog vad om när den skulle brinna Det är klart den måste brännas, det är ju jul! De skulle va coolt att själv få bränna den en gång Haha! Jag aeger!! Jag gissade rätt!! Muha! (Jag är Konkelbaer på gcforumet....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) De borde anställa vakter som vaktar bocken från brännare. Så kanske den får stå hela december iaf. Folk överallt verkar vilja att bocken ska brännas. Vad är det som är så himla speciellt med att bocken brinner? Eller försöker ni bara hänga på flocken för att inte bli utstött? Annars skulle jag vilja ha en bra anledning vad som är så speciellt med att bränna en bock. Första gången den brändes var det inte direkt för julen, det var rent jävelskap. Som jag ser har ingen nån speciell anledning till att bocken ska brinnas. Alltså finns det ingen. Redigerad 21 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Nej, den ska brännas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 De e ju förfan tradition att bocken brinner ! Bocka fan ska BRINNA !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts