FerkurZ Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Fick mina första betyg någonsin igår Matte : G Svenska : G Engelska : G Tyska : G Bild : G Slöjd : G Gympa : VG SO : G Musik : G NO : G Hemkunskap : VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hur fan kunde du få de om jag fick 155 och jag hade 5 vg resten G ? får att du får betyd i förre ämnen? man får totalt betyg i 17 ämnen, varav det sämsta räknas bort, alltså är det de 16 bästa betygen som räknas.... Tror att du fick blockbetyg i SO/NO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Mina första betyg: bild-G No-MVG Matte-MVG Spanska-VG Idrott-VG Svenska-VG SO-VG Hemkunskap-VG Slöjd-VG Engelska-VG Musik-VG Jag är jävligt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fick 10 MVG, 6 VG och 1 G. 300 poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Fick 10 MVG, 6 VG och 1 G. 300 poäng? Nej 290. G räknas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 bild-G No-G Matte-G Idrott-G Svenska-G SO-G Hemkunskap-VG Slöjd-VG Engelska-G+ Musik-MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Mina första betyg: Bild G Engelska G Historia VG Idrott G Kemi VG Matte VG Spanska VG Musik G Samhällskunskap VG Svenska G :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts