Cortez Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Betyg? Vadå betyg? Finns det nåt som heter betyg nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Betyg? Vadå betyg? Finns det nåt som heter betyg nu? lol Cortez ;> -------------- En till sak. Jag tycker man borde få G om man är med på alla lektioner, men inte sånna idioter som sitter och leker och spelar ELMA på lektionerna. Så har vi i alla fall på musik, bara vi är där får vi G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jag behöver bara g svenska engelska och matte för att komma in där jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Bild : G Spanska : G Engelska : MVG Hemkunskap : - Idrott : VG Matte : MVG Biologi : VG Fysik : MVG Kemi : MVG Geografi : VG Historia: MVG Samhällskunskap :VG Slöjd : VG Svenska : VG Musik: MVG Redigerad 22 december, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 jah hare ig iä (stavning?) allah (stavning?) ämähnen såhdääsåhg!! Jag snubblade på en svamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Fick mina första betyg någonsin idag Matte : G Svenska : G Engelska : VG Tyska : G Bild : G Slöjd : G Gympa : G SO : G Musik : VG NO : G Hemkunskap : G Redigerad 22 december, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Bra jobbat. Vill minnas att jag fick 215 poäng eller nåt, 225 om man räknar alla 17 och inte bara de 165 som räknas när man söker till gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 IG i allt Jag hoppas du skojar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 fick 160 poäng.. 4 VG och resten G...e rätt nöjjd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 nu har ja fått betygen bild G engelska G musik G hemkunskap *** idrott *** matte *** NO *** SO *** slöjd *** svenska *** ja vet att de inte e bra... men inte varit i skolan på länge (typ 1,5 månad eller nåt sånt) men ja va borta halva 7an o jobbade ikapp allt där på sommarlovet... så de här klarar ja lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag skulle gärna vilja se vilken arbets plats du befinner dig på om ca 6 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag skulle gärna vilja se vilken arbets plats du befinner dig på om ca 6 år. jag jobbar ikapp... så.. advokat... haha nej fy fan.. men ja vet inte, pilot e nåt ja tänkt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 fick 160 poäng.. 4 VG och resten G...e rätt nöjjd.. Hur många betyg fick du sammanlagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag jobbar ikapp... så.. advokat... haha nej fy fan.. men ja vet inte, pilot e nåt ja tänkt på Pilot? OMG! Du behöver ungefär ha MVG i de flesta ämnena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Pilot? OMG! Du behöver ungefär ha MVG i de flesta ämnena... Vilket är ett oerhört mystiskt system om någon frågar mig, fast vem vill fråga mig månne :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Pilot? OMG! Du behöver ungefär ha MVG i de flesta ämnena... Nej man ska ha studerat en Naturvetenskaplig linje i ett år, sen kan man söka till Pilotutbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vilket är ett oerhört mystiskt system om någon frågar mig, fast vem vill fråga mig månne :'( jag tänkte fråga, men du han säga svaret innan jag frågade dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hemkunskap: G (från förra året) Bild: G Idrott: G Matte: VG (Hade MVG förra året ) Tyska: VG (nästan MVG) Engelska: VG (nästan MVG) NO: VG (i 3 ämnen) SO: VG (4 ämnen) SLöjd: G Teknik: G Svenska: G Musik: G Totalt: 10 VG, 7 G, 0 MVG, 220 Poäng It's not particulary good, but it's enough! Hade förra året typ 12 VG, 1 MVG, 4 G... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 poäng hade jag 175 2 VG, resten G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 poäng hade jag 175 2 VG, resten G hur fan kunde du få de om jag fick 155 och jag hade 5 vg resten G ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts